Beköszönő - avagy megérkeztem

by - péntek, február 01, 2013

Úgy hiszem illendő valamiféle első, amolyan "nyitó" bejegyzést írni, így hát megpróbálkozom vele.
A harmadik tárhelyváltáson vagyok túl, mondhatni gyorsan változik az ízlésem, de én inkább úgy fogalmaznék, hogy nehezen találom a tökéletest. Remélem itt végre megállok, egyelőre legalábbis biztató a helyzet.
A Wordpress egyébként minden szempontból remek kis szolgáltató, csak valahogy az alap témákkal nem tudtam megbarátkozni, és negyed annyi szabad kezet sem ad a szerkesztgetésben, mint a Blogspot vagy Blogger, kinek hogy tetszik. Itt könnyű kiigazodni, és testre szabni mindent az ízlésemnek megfelelően, az meg nekem nagyon fontos, mondhatni alapvető, mert ha én sem érzem jól magamat a blogomon, más miért tenné... Ugye, ugye.


Szóóval, most itt vagyok, és remélhetőleg maradok is jó ideig. Alapvetően (a látszat ellenére) nem egy újabb beauty-blog van készülőben, bár kétségtelen, hogy bele szeretném szőni azt a vonalat is, de nem kategorizálnám be így a blogot sehová sem. Elsősorban azért, mert én leginkább a személyes vonalat részesítem előnyben, az pedig igen tág kategória - és mivel engem rengeteg dolog érdekel, és megvannak a magam dilijei, nem szeretnék (és nem is tudnék) csak egy valamire koncentrálni, szeretek csapongani, és a saját kis játszóterem szabályait egyébként is én hozom. Szóval igen, elöljáróban ennyit: valószínűleg egy katyvasz lesz az egész, de a bátrabbak azért néha visszanézhetnek, hátha találtok itt érdekes, netán informatív dolgokat is - az én agymenéseimen kívül, természetesen.
Szóval üdvözöllek titeket itt (már ha olvassa ezt valaki), és magamat a Bloggeren, remélem hosszú, gyümölcsöző kapcsolat elé nézünk. :)

 adjuk meg a módját ;)

You May Also Like

0 megjegyzés