Pieces 01.

by - hétfő, március 18, 2013


Sikerült sort kerítenem egy bejegyzésre, el sem hiszem.
A PSZ (pénzügyi számvitel) valami olyan szinten köt le jelenleg, és szívja el az agysejtjeimet, hogy arra szavak sincsenek. Pénteken ZH, én meg már most teljes pánikban vagyok, egyszerűen muszáj(!!) sikerülnie. Szóval jelenleg el vagyok temetve a számlakeret és a bizonylatok végtelen tengerében, most is csak egy pillanatra bukkantam a felszínre, hogy hozzak végre valami újat.
Na jó, tegnap is tevékenykedtem kicsit, konkrétan teljesen új külsőt kapott a blog, remélem elnyerte a tetszéseteket. Én nem vagyok vele teljesen elégedett, de nem tudnám megfogalmazni, hogy mi nem tetszik rajta pontosan, szóval majd még agyalok. Most viszont itt van pár kép az elmúlt hetekből - csak mert gyakorlatilag mindent igyekszem megörökíteni. 



sütőtökös rizotto - yummieyummie 


nőnapra bátyustól - ritkán rágom át magam első nekifutásra egy tábla csokin, na ez egy ilyen ritka alkalom volt 


március 15. - wait, what?! 


nőnapra Mr. Right-tól - Gyéről még nem nagyon írtam, pedig lassan 7 éve teszi teljessé az életem
(igen, jól számolsz, 21 éves vagyok) 

 self-shooting - oooh, i like that shit
(a másik guilty pleasure kétségkívül a kajafotózás) 

a csodalány zoknijai - még dilemmázok, hogy bemutassam-e a keresztlánykámat
(na nem mintha nem lenne fantasztikusan csodálatosan gyönyörű, mert természetesen az!)


túlélő kézikönyv - első oldal 


ja és nem csak fotózni szeretem, de nézni, sőt elkészíteni is - utána meg lefotózni
(ördögi kör ez)


és here we go - pénzügyi számvitel légy az enyém! 


a legújabb őrület - eddig fantasztikus, de persze ezzel sem tudok haladni a ***** ZH-k miatt - ó egyetem, néha nagyon nagyon utállak 


Ennyi lettem volna. Hogy tetszenek a képek? És az új kinézet? És a képek és az új kinézet?
Na jó, balra el. 


You May Also Like

5 megjegyzés

  1. Ó, hajrá, menni fog! ;)

    Amúgy nem tudom, te hogy vagy vele, de amikor én teszek ki ilyen fotósorokat, úgy érzem, hogy teljesen fölösleges és senkit nem érdekel, de másét szeretem nézegetni :D Szóval ha minden apróságot meg is örökítesz, nem baj, nekem tetszik :D

    A kinézet nem rossz, naturális még mindig, de kicsit extrább. Jobb, mint az előző :D
    Amúgy a kinézettel kapcsolatos gondjaid, na, valahogy én is így tudnám megfogalmazni az enyémekkel kapcsolatban, illetve nekem még az is bajom, hogy ha meglátom másét és az nagyon tetszik, akkor nekem is valami hasonló séma kell, a saját képemen :D Oké, befogtam :D

    Btw, köszi a reggeli kis beszélgetést! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából abból indulok ki, hogy én nagyon szeretem az ilyen képes összeállításokat, és ebből adódóan hátha más is. :D
      Örülök, hogy a kinézet már a "jobb" kategóriába esik. :)
      Egyébként teljesen jogos, 3 napja megláttam egy blogot, és kifejezetten ügyelnem kellett magamra, hogy véletlenül se próbáljak meg ahhoz hasonló design-t összedobni. Szerencsére sikerült elkerülni. :D
      Btw, én is köszönöm! :)

      Törlés
    2. Végülis igaz, ha önmagadat adod a blogodban, abból baj nem lehet, úgy értem ha azt teszel bele, ami neked tetszik :)

      Amúgy most így megint nézegetve ezeket a képeket, eszembe jutott, ha hazamegyek lecsapok mamám Tim Hortons-os bögréjére :D 4 decis "picike", mert hát koffein- és kávéfüggő vagyok, tagadni is felesleges :D

      Amúgy ez a könyv milyen témájú?

      Törlés
    3. Hm, hát amolyan Resident Evil feeling, azt kivéve, hogy itt nem egészen zombivá alakulnak a delikvensek. De vírus, kutatás, apokalipszis. Ahh, a kedvenc témám. *_*
      Egyszerűen IMÁDOM a zombis filmeket, könyveket, mindent ami ezzel kapcsolatos, szóval amikor rátaláltam erre a könyvre egyértelmű volt, hogy jön velem haza. Egyetlen hátránya, hogy mivel hosszú és kemény fedeles, elég nehéz, de ettől még mindenhová magammal hurcolom. :D

      Törlés
    4. Én most a Game of Thrones-t nyüstölöm, vagyis a harmadik könyvet, ami a leghosszabb a maga 1200 oldalával :D A kicsike... :D
      De ja, általánosságban az én táskámban is a legnagyobb súly az élvezetes olvasnivaló kategória :D Talán ezért is akkorák a kézitáskáim, mint másnak az utazótáskái :))

      Törlés