BEST BLOG

by - csütörtök, május 02, 2013

Az a helyzet, hogy nekem nincsenek ám nagy ambícióim. Mármint a bloggal kapcsolatban. Sosem hittem, hogy valaha is többszázas olvasótáborom lesz, és ha őszinte akarok lenni, nem is igen vágyom rá, mivel az már - számomra - egy komoly felelősség lenne. Több száz ember előtt szerepelni, kiadni magam, és így is önmagamnak maradni, az nagy falat. Viszont annak borzasztóan örülök, hogy ha csak ez a maréknyi ember is, de rendszeresen feljön és elolvassa a firkálmányaimat.
És most kaptam egy díjat, aminek nagyon nagyon nagyon örültem. :) Bloggerinák osztogatják egymás közt, nekem Cini - När alla säger nej, ska jag säga ja . . . avagy mert én másképp gondolom - adta. Teljesen feldobott, mert mindig is blogoltam, aztán folyton abbamaradt, feladtam, elment a kedvem, de itt már biza 3 kerek hónapja írogatok nektek, és eszem ágában sincs abbahagyni, már csak azért sem, mert érnek visszajelzések, és bizony nagyon pozitívak.
Szóval, a szabályok.

  1. Megemlítjük, hogy kitől kaptuk a díjat!
  2. Felsorolunk 4 bloggert, akinél 200-nál kevesebb a feliratkozott, rendszeres olvasók száma!
  3. Egy-egy kommentet hagyunk a kiválasztott 4 blogon a díjazásról.

Gondolkoztam rajta egy ideig, de az én győzteseim végül:
  1. High Heels & Cakes
  2. Wish for beauty
  3. Plum Lipstick
  4. Fogyinapló 

Gratulálok lányok, és hajrá, díjazásra fel! :) 

You May Also Like

8 megjegyzés

  1. Nagyon szépen köszönöm, igazán megtisztelő! :)

    VálaszTörlés
  2. Erre nem is számítottam, nagyon-nagyon köszönöm!!! :) Hú, bearanyoztad a napomat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek nagyon nagyon örülök :)) Aztán tessék továbbra is sokatsokat írni ;)

      Törlés
  3. Nagyon szépen köszönöm ♥ Nagyon jól esett, hogy rám is gondoltál :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen, tényleg nagyon szeretem a blogodat :)) Örülök, hogy sikerült örömet szereznem. :)

      Törlés
  4. Itt még nem köszöntem meg, pedig tőled kaptam a legelső díjam és tényleg (majdnem?) megkönnyeztem...:) Nagyon szépen köszönöm még egyszer!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon nagyon szívesen :) Csodálkozom, hogy én voltam az első, tényleg nagyon hasznos és élvezetes az összes bejegyzésed. Nagyon örülök, hogy ekkora örömet okoztam. :))

      Törlés