DECEMBERI PIXIBOX

by - hétfő, december 30, 2013

Aggodalomra semmi ok, jelentem megvagyok. Az eltűnésemnek pedig mindössze egyetlen oka volt: a Karácsony. Nálunk ilyenkor az a szokás, hogy körbejárjuk a családot, mindenkinél megnézzük a fát, vagyis szigorúan együtt töltjük az időt. Nagyon keveset ültem a gép előtt ebben a pár napban, és bevallom nem is igen jutott eszembe, hogy az ünnepek alatt új bejegyzést tegyek fel, mert számomra ez az időszak különleges és fontos, szóval miattam aztán senki ne punnyadjon a gép előtt, hanem inkább társasozzon egy jót a családjával. :)
Most viszont, hogy vége szakadt a négy napos dőzsölésnek, én is összekaptam magamat, és úgy gondoltam feldobom a decemberi Pixit. Na nem mintha ez az újdonság erejével hatna bárkire is, hiszen gondolom már több blogon is találkoztatok a dobozka tartalmával, de szeretném én is leírni a tapasztalataimat.  
Véleményem szerint egyébként az a különleges ebben a dobozkában a többi hasonló kezdeményezéshez képest, hogy ezért tényleg meg kell küzdeni. Nem hullik csak úgy az ölünkbe, nem rendelhetjük meg kedvünkre akkor, amikor eszünkbe jut, hiszen hatalmas sikere van, és ráadásul erősen limitált kiadású is. Bevallom én kifejezetten élveztem az érte való versengést, habár nagyon sajnáltam a csajokat a duplán összeomló szerver miatt, és kifejezetten feldühítettek az elégedetlenkedő megmondóemberek a Pixi facebook oldalán. Ez egy ilyen játék, nem nyerhet mindenki, és bár nagyon örültem, hogy a körülményekre való tekintettel végül e-mailessé vált rendelésből győztesként kerültem ki, de azért nem ugrottam volna a Tiszába akkor sem, ha éppen kicsúszok a keretből. Nekem ez az első boxom, és nagyon izgatottan vártam -  már csak azért is, mert nem voltam benne biztos, hogy otthon lesz-e bárki is, amikor kihozzák - de minden szerencsésen összejött, és már az első szállítási napon megérkezett a drága. 
Amikor lekerült a tető picit csalódott voltam ugyan, hogy mennyire kevés dolog került bele, de azután, ahogy áttanulmányoztam a tartalmat, rögtön meg is szidtam magamat az efféle gondolatokért, ugyanis a minőség mindenért kárpótolt. 
Ahogy látjátok, nekem az Estée Lauder-től a nappali arckrém jutott, amit egyáltalán nem sajnálok, mivel a bőröm szerencsére nagyon szereti. Az első használat után pihepuha lett tőle az arcom, és több nap után sem zsírosodott be tőle, gyorsan beszívódik, szóval hatalmas nagy piros pontot kap tőlem. Magamtól nyilván sosem jutott volna eszembe beszerezni - már csak azért sem, mert nincs a közelemben márkabolt - de épp ezért nagyszerűek ezek a dobozkák, hogy általuk olyan remek termékeket ismerhetünk meg, amikre amúgy nagyon kis eséllyel találtunk volna rá. 
Az Artdeco-tól hozzám a 30-as árnyalat került. Imádom. Ennyi, röviden és tömören. Nekem nem túl vad, sőt, szinte kívánja, hogy a szilveszteri buliban végre felavassam. 
Az Egyptian Magic nevezetű csodakrémet viszont még nem mertem felbontani, hogy őszinte legyek nem is igazán tudom, hova kellene kennem, hogy csodát lássak. :D 
A Bioderma Atoderm viszont szintén telitalálat volt, imádom a Bioderma termékeit, egytől-egyig zseniálisak, és esetükben tényleg megéri kifizetni több ezer forintot, mert ezek a krémek valóban megérik az árukat. Főleg az arckrémekről és a sminklemosóról tudok szuperlatívuszokban beszélni. Erről a darabról is csak elismerően tudok nyilatkozni, beleillik a családba. 
És végül Lady Gaga és a Fame. Mióta az Alien szerelmese vagyok, azóta akármilyen mély, füstös, sötét illat jöhet, a Fame pedig pont beleillik ebbe a körbe. Nem mondom, hogy életem szerelmévé avattam, de kifejezetten kellemesnek találom az illatát, és szívesen használom. Borzasztóan tetszik, hogy fekete maga a parfüm, az üveg pedig telitalálat, számomra még ebben is az Alien-re hajaz, úgyhogy engem megvettek vele. 

Összességében nagyon-nagyon örülök, hogy megrendeltem a dobozt, és biztosan megpróbálom beszerezni a következőt is. A minőség győzedelmeskedett a mennyiség felett, többszörösen is, így kell ezt csinálni!

Ha sikerült megrendelnetek a Pixit, mi volt róla a véleményetek? Tetszett a tartalom?
Ha nem, sajnáljátok, hogy lemaradtatok róla? 

You May Also Like

2 megjegyzés

  1. Tényleg jó kis dobozka ez, csak az Egyptian Magic túl kicsi a valós véleményalkotáshoz, a többiek viszont jó minőségű, kellően nagy méretű termékek. A parfümmel pont most szemeztem a Müllerben én is, és annyira különleges ez az üvegben még fekete folyadék, hogy úgy érzem, egyszer az enyém lesz :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igeen, a parfüm tényleg már csak a külsejével sikert arat, és maga az illat is jó lett, úgyhogy nem is csodálom, hogy ilyen népszerű. Engem is megfogott, pedig illatok terén egyre válogatósabb vagyok, főleg mióta megtaláltam az Alien-t, és beleszerettem. Remélem a Fame-el ti is nemsokára egymásra találtok! ;)

      Törlés