SZEMÖLDÖKRUTIN - avagy waxoljunk vagy ne waxoljunk?

by - szombat, május 14, 2016

Ahogy a KIKO-s bejegyzésben is említettem, szerettem volna megmutatni nektek a  szemöldökformázó szett waxát, mivel nekem nagyon bevált és még én magam is kíváncsi lettem egy összevetésre a kedvenc Catrice szemöldökceruzámmal, amit már legalább 2 éve hűségesen használok.




Mindkét terméket nagyon jónak tartom, bár bevallom, miután a KIKO megérkezett nagyon rákattantam, ami már csak azért is nagy dolog, mert előtte a Catrice-t semmire sem cseréltem volna el. Nem szeretnék - és nem mellesleg nem is tudnék - kedvencet választani, mert számomra mindkét termék ugyanolyan jó, szóval a bejegyzés vége nem az lesz, hogy megállapítom, hogy vagy az egyik vagy a másik az ultimate kedvenc, szimplán csak bemutatom nálam hogy teljesítettek és mit szeretek bennük annyira.

KIKO felkenve tehát emígyen fest, ahogy látjátok egy sűrű - milyen meglepő, mivel wax - mogyoróbarna színről van szó (pedig ez még így is a legvilágosabb összeállítású szett volt). Nagyon szépen lehet vele dolgozni, könnyen fel lehet vinni a kis ecsettel, ami benne van a dobozban, nekem nem volt szükségem hozzá egy másikra. Imádom, hogy kb. 3 ecsetvonással megvan a szemöldököm, plusz egy kis satírozás és már indulhatok is. Talán furcsa lehet, hogy a szőke hajamhoz mennyire sötét ez a szín, de őszintén szólva annyira sápadt vagyok, hogy ha még a szemöldököm is szőke lenne, konkrétan nem lenne szín az arcomon. Ja és töredelmesen bevallom: a másik két színt, amik egyébként púderek, sohasem használom.

És a Catrice, aki egy visszafogottabb szín, állag és mégis ugyanannyira szeretem. Igazából mostanában megint inkább érte nyúlok gyakrabban, mert egy hangyányival természetesebb hatású, nem fed olyan egységesen, és éppen ezért hat tőle kevésbé műnek a szemöldököm. Én annyira szeretnék egyébként olyan tökéletes, make-up tutorial szemöldököket alkotni, de még mindig nem sikerült egészen elsajátítanom ezt a képességet. Mindenesetre, úgy érzem a Catrice szemöldökceruzával sikerülhet, ha eleget gyakorlom (minden nap festem a szemöldököm, mikor lesz már elég???!).


És végül egy gyors swatch, hogy lássátok a színek és állagok közötti legnagyobb különbségeket azonos fényviszonyok mellett is. Mint mondtam, nem fogok győztest hirdetni, csak szerettem volna bemutatni nektek ezt a két csodát, és ha éppen szemöldökformázó keresésben vagytok, akkor segíteni kicsit, hogy nekem mik és hogyan váltak be. Mindenki vonja le a konklúziót, az enyém továbbra is az, hogy nagyon szeretem mindkettőt.

Ti mit használtok a szemöldökötökre? 

You May Also Like

0 megjegyzés