Cien Termékteszt

by - szerda, augusztus 24, 2016

A hónapban lehetőségem nyílt a Lidl saját márkájának, a Ciennek a tesztelésére, mégpedig a dekorkozmetikai termékekhez kerülhettem közelebb. Ebben a bejegyzésben szeretném bemutatni azt, hogy mire is képesek, és milyen tapasztalataim voltak velük. Vágjunk is bele! 


A tesztelésre egyébként a trnd biztosított lehetőséget. Ha nem ismernétek ezt az oldalt, dióhéjban tulajdonképpen egy marketing közösségről van szó, akik bizonyos cégek termékeit tesztelés céljából, ingyenesen juttatják el a fogyasztókhoz, akik azután a jól bevált szájreklám révén népszerűsíthetik ezeket, természetesen akkor, ha elégedettek voltak az általuk tesztelt termékekkel. Mindig más-más projekt indul el az oldalon, most augusztusban pedig a Lidl kereste széles termékskálájához a vállalkozó szellemű jelentkezőket. Én már több projektre jelentkeztem ezelőtt, de sajnos egyszer sem volt szerencsém. Most viszont végre kiválasztottak, és így bekerültem a sminknagykövetek közé. Rá két napra már meg is érkezett a csomagom, mutatom is, hogy miket kaptam.



Volt a borítékban egy szemfestéklemosó, szempillaspirál, rúzs, szemhéjpúder, BB krém, körömlakk és egy alapozó is. Sajnos sem a BB krém, sem az alapozó nem az én színem, ugyanis én inkább a falhoz hasonlítok bőrárnyalat terén, és kaptam két viszonylag sötét darabot. De ez a csomagküldős történet ilyen, senki sem gondolatolvasó, nem tudhatták, hogy ezek pont nem a nekem való színek. Viszont így a kreol bőrű barátnőim boldogan örökölték meg ezt a két darabot. A BB krém, a medium to dark árnyalat volt egyébként, az alapozó pedig a 020-as, Natural Beige, ő amúgy a kevésbé sötét, a sminkem lejjebb is vele készült. 
A csomagban lévő szemhéjpúder nálam a 16-os Rose Garden volt, a rúzs a 12-es Berry Passion, a körömlakk pedig a 15-ös Nude Brown árnyalat.


A képen látható plusz két rúzst és az arcmaszkokat már az ajándék kuponokból vásároltam meg, amiket még a csomag tartalmazott. Ebből gondolom kitaláltátok, hogy a rúzsok el lettek találva, a másik két árnyalattal is elégedett vagyok, amiket beszereztem. Az arcmaszkokat még nem próbáltam, de remélem azok is be fogják váltani a hozzájuk fűzött reményeimet.
A csomag tartalma azóta is tesztelés alatt van nálam, és készítettem is velük egy sminket, hogy lássátok mit tudnak a termékek. 





Az arcomon a Cien alapozót láthatjátok, ilyen fényviszonyok között egyébként nem rossz, de sajnos elég sárgás amúgy az én bőrömön, tényleg nem az én színem. Egyébként a fedése nem rossz, meleg napokra elmegy, de azért buliba valami erősebb fedésű alapozót keresnék. A számra a 10-es Cosy Rose árnyalatú rúzst kentem, a szemhéjamon pedig a Rose Garden szemhéjpúdert láthatjátok. Egyébként ezzel voltam a legkevésbé elégedett a kollekcióból, nagyon porzik és sajnos nem elég pigmentált. Rengeteg réteget fel kellett kennem belőle, hogy csak ennyire is látszódjon. Fölé a Make Up Academy paletta egyik matt barna árnyalata került. A szempillaspirál engem személy szerint nagyon meglepett, kifejezetten jónak találom a keféjét és abszolút nem kelt pókhálós hatást, ha felkenem, meg vagyok vele elégedve. A rúzsokról már ejtettem szót, hogy tényleg jók, nyilván ezeket sem a tartósságukért fogjuk szeretni, nem maradnak fent időtlen időkig, de szerintem ár-érték arányban nagyon jól teljesítenek.
Mostanra a körömlakkról is tudok már beszélni, ugyanis tegnap óta az díszíti a lábujjkörmeimet, és jelentem már egy rétegben is nagyon szépen fed, érdemes lehet beszerezni őket! Ami viszont nagyon viszi még a prímet nálam, az a szemfestéklemosó, teszi a dolgát rendesen, jó kis darab, őt is nagyon ajánlom. 
Összességében azt gondolom, hogy igazán kitett magáért a Lidl, meglepően jól sikerültek a dekorkozmetikai termékeik, és ahogy értesültem a samponokkal és a testvajakkal sincs ez másként. Bátran merem őket ajánlani, ár-érték arányban tényleg verhetetlenek, próbálgassátok, nektek melyik termékek tetszenek leginkább.

Vagy próbáltatok már valamit a Cien termékek közül? Bevált? 

You May Also Like

2 megjegyzés

  1. Dekorkozmetikumokat egyre kevesebbet használok, így azokkal nem hiszem, hogy fogok kísérletezni, viszont a samponokat és a testvajakat lehet lecsekkolom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is azok lesznek a következők a listámon (amint elfogyott a sampon-és testápolóhegy a polcról). :D

      Törlés