A COLOURPOP GYŰJTEMÉNY - Ultra Matte Lips Review

by - szombat, július 08, 2017

Bár természetesen még mindig nem rendelkezem annyi Colourpop rúzzsal, amennyivel szeretnék, vagy amennyivel úgy vélem, hogy érdemes lenne megelégedni, de úgy éreztem, mégis itt az ideje kicsit bemutatni a kollekciómat. Remélem, ezzel segítséget tudok nyújtani azoknak, akik eddig még nem ismerték a márkát vagy még mindig hezitálnak, hogy rendeljenek-e, és ha igen, akkor melyik árnyalatot. Nekem, ennyire extrém fehér bőrűként például nehézséget okozott hasonló bőrszínű leányzót találni, aki swatcholta a színeket, ezért hát nem mindig voltam biztos abban, hogy a rúzs amit megrendeltem, végül hogyan is fog rajtam mutatni. 




Higgyétek el, csak kívülről néznek ki szinte tök egyformának a színek, felkenve, ahogy azt lejjebb láthatjátok is, teljesen másképp mutatnak. Persze ez más rúzsokra is igaz, de én úgy tapasztaltam, hogy a Colourpop rúzsoknál talán hatványozottan így van: a látszat néha csal. A tégelyben teljesen más színe van a legtöbbnek, mint már csak a bőrre is felkenve, az ajkainkról már nem is beszélve. Szóval ezért különösen fontos, hogy a Colourpopnál (meg úgy egyébként is) soha ne úgy válasszatok ki egy színt, hogy láttatok egy-két képet a csomagolásról, és ránézésre ezt keresitek. Mindig nézzetek előtte swatchokat is, lehetőleg magatokhoz hasonló bőrszínű lányok képeit vagy videóit, hogy el tudjátok képzelni, rajtatok milyen lesz az árnyalat. Én rengeteg review posztot átnyálaztam a rúzsaimról, mielőtt megrendeltem őket és még így is volt olyan szín, ami meglepett, mert nem egészen ilyenre számítottam. Szóval minél több utánajárás, annál kevesebb bosszankodás és csalódás.




A halovány alkaromon így mutatnak a színek a délutáni napsütésben. Igyekeztem jó fényeknél fotózni, hogy a valódi árnyalatokat lássátok és ne legyenek olyan csalósak a képet. Úgy érzem sikerült őket jól elkapni, bár természetesen teljes egészében nem adják vissza a valóságot. 

Perky

Beeper

Kapow
Ebből a hármasból egyértelműen a Kapow a kedvencem, imádom ezeket a szürkés-barnás, sötét árnyalatokat, instant szerelem nálam az összes. Közülük talán a Perky áll tőlem a legtávolabb, nem szeretem ezeket a meggypiros színeket magamon, túlzottan is Hófehérke érzésem támad tőlük, és nem pozitív értelemben. 

Trap

Teeny Tiny

Lumiere 2
A Kapow mellett ez a három áll legközelebb a szívemhez, bár a legnagyobb kedvenc kétségtelenül a Lumiere 2. Ez a csoda a piszkos rózsaszín és lila keveréke, igazi ciklámenes árnyalat, ha rásüt a nap, gyönyörűséges és szinte mindenhez megy. A Trap pedig egy piszkos rózsaszín-szürke keverék, első látásra szerelem volt, ahogy kipróbáltam. Végül, a Teeny Tiny egy kemény és intenzív, sötét szín (bár persze mindegyik árnyalat sokkal sötétebb rajtam, mint ahogy vártam), és mégis annyira passzolunk, imádom ahogy a bőrömmel éles kontrasztot mutat és mégis működik. 

Bumble

Tulle
Végül az a két szín, amiről még nem tudtam eldönteni, hogy mit is érzek irántuk. A Bumble az, ami teljesen másképp nézett ki a képeken, amiket láttam, abszolút nem ilyen téglapiros színre számítottam, és nagyon nem tudok vele azonosulni... Próbálom szeretni, néha már-már azt hiszem sikerül is, aztán máskor meg megint nagyon idegen. A Tulle pedig egy iszonyú sötét, bordós szín, egy fokkal kevésbé durva, mint a Teeny Tiny, és ő általában meg is hódítja a szívemet, de néha mégis elbizonytalanít. Érdekes a kapcsolatunk tehát ezzel a kettővel, azt hiszem még barátkoznunk kell kicsit.
Összességében egyébként én csak jót tudok mondani ezekről a matt rúzsokról. Nem azt állítom, hogy nem lehet náluk jobbat találni a piacon, de ár-érték arányban szerintem teljesen rendben vannak (ha sikerül elcsípni az ingyenes nemzetközi szállítást), tartósak és ha kis mennyiségben visszük fel őket, ahogyan kell, akkor egyáltalán nem ragadnak és iszonyúan pigmentáltak. Tény ami tény, a színek néha megtévesztőek tudnak lenni, szerintem elég zavaró, hogy másképp néznek kis a tubusban és másképp felkenve, de ennyi legyen velük a legnagyobb bajom. 
Remélem hasznos volt számotokra ez a bejegyzés, pláne, ha hozzám hasonlóan fehér bőrűek vagytok és Colourpop rúzsvásárlás előtt álltok. Bátran ajánlom őket nektek kipróbálásra, és azután mindenképp írjatok róla, hogy bejöttek-e. Tudjátok, vásárlás előtt persze mindenképpen nézzetek még szét, tájékozódjatok, és remélem sikerül majd kiválasztani a nektek megfelelő színeket! 

You May Also Like

0 megjegyzés