Júniusi kedvencek

by - vasárnap, július 10, 2016

A júniusom sem telhetett el kedvencek avatása nélkül, viszont azt hiszem mostantól kezdve nem csak a kedvenc használati tárgyaimat, termékeimet mutatom meg majd az adott hónapban, de a legkedvesebb filmjeimről, vagy sorozataimról, könyveimről és emlékeimről is írok majd, vagy tulajdonképpen bármiről, ami a hónapban örömet okozott. Azt hiszem nagyon fel fogja dobni ezeket a bejegyzéseket, nem igaz? 




Júniusban igyekeztem még jobban odafigyelni a fényvédelemre, ezért került ide a Nivea Sun 50 faktoros naptej, amit minden alkalommal magamra kentem, amikor kiléptem a lakásból. Nehéz krém, és borzasztó zsíros is, de hogy őszinte legyek, engem ez valamilyen szinten megnyugtatott. Biztosan butaság, de attól, hogy ennyire masszív anyag még inkább azt éreztem, hogy "ez igen, ez aztán tuti védi a bőrömet". Nem kell kiröhögni, na. Egyébként működik is, mégpedig nagyon jól, ha meg is kapott picit a nap, az kivételesen nem rákvörös színben pompázott, hanem inkább egy nagyon enyhe barnás árnyalatom lett, ami nálam óriási dolog! 
Amikor megvettem a Catrice All Matt alapozóját, akkor is leírtam, hogy én alapvetően nem használok/használtam alapozót, mindig is a BB krémek híve voltam, és szerencsére a bőröm sem igényli a vastagabb fedést, viszonylag kevés bőrhibám van (hála legyen érte). Na de, azért bizonyos alkalmakkor mégis csak szereti az ember, ha nem csak rendben van, de kifejezetten tökéletes az arcbőre, éppen ezért szereztem be ezt a Catrice alapozót is, és bevallom, nagy rajongója lettem. Elkezdtem használni a hétköznapokon is, mert egyszerűen annyira szeretem ezt a formulát! Gyönyörűen fed, de mégis leheletvékonyan, valamint tartja magát a nevéhez is, és sokáig nem csillan át alatta a bőröm.  Én tényleg csak ajánlani tudom. Ár-érték arányban is abszolút verhetetlen. 



Bár imádom Thierry Mugler Alienjét, nyárra a 40 fokokban picit soknak érzem, épp ezért mostanában a kánikulában inkább az Armani Code volt hű társam. Na nem mintha Ő annyira könnyű és légies illat lenne, aki már egyszer is szaglászta, az tudhatja, hogy erről szó sincs. De mégsem olyan mély és nehéz esszencia, mint az én imádott lila szörnyetegem, kicsit citrusosabb, és éppen ezért szeretem ennyire így nyáron is. 
Megvettem én is a beauty sponge-ot, ahogy látjátok én az Uma verzióját választottam, és abszolút nem bántam meg. Nagyon hálás kis darab, nem túl kemény, szépen lehet vele dolgozni, hű társam volt június utolsó két hetében, így őt is nagyon ajánlom. 
Végül pedig az álomsaru a H&M-ből. Nem telhet el úgy nyár, hogy ne vegyek legalább két új darabot, ez idén is már júniusban teljesült, de ez a pár különösen kényelmes és puha, szóval szinte állandóan ez van a lábamon, le sem rohad róla, ha nem túl szépen, de reálisan akarok fogalmazni. :D 



A kedvenc eseményeim a múlt hónapban egyértelműen a barátnőm lánybúcsúja és a lagzija voltak, hisz legutóbb azt hiszem 10 évesen voltam lakodalomban, ráadásul koszorúslány sem voltam még soha, így ez nekem hatalmas élmény volt. A lánybúcsú felejthetetlenre sikerült, tényleg életünk egyik legjobb bulija lett, a lagzit is csak a kánikula árnyékolta be (sajnos nem szó szerint), egyébként jól éreztük magunkat ott is. 
A hónap sorozata egyértelműen a Game of Thrones volt számomra, a hatodik évad egyszerűen EPIC lett, nem tudok és nem is akarok erre más szót használni, mert egyszerűen nincs. Bevallom én kihagytam másfél évadot, mert annyira megsértődtem, hogy hullanak az emberek, mint a legyek, és ugyebár azok is, akiket szerettem, de végül mégis visszatértem, és nem bántam meg! 
Két hete újraolvastam Mireille Guiliano könyvét is, ami A francia nők nem híznak címet viseli. Igazán kellemes olvasmány, és nem, nem egy diétás tanácsadó könyv, sőt. Az írónő éppen arra akarja felhívnia figyelmet, hogy a francia nők élvezik az életet, az ízeket, sűrűn és finomakat esznek, mégsem híznak el - persze nagy általánosságban - és az emögött megbúvó titkos kis fogásokat ismerteti meg velünk. Borzasztóan egyszerű dolgokra kell egyébként gondolni, de mindezt részletesebben ki fogom majd fejteni, ugyanis tervezek egy hosszabb könyvajánlót is írni róla. 

Nektek mi volt az abszolút kedvencetek a múlt hónapban? 

You May Also Like

0 megjegyzés