Kapow

by - kedd, március 07, 2017

Ahogy megérkezett a Colourpop csomagom decemberben, megközelítőleg egy órát töltöttem a fürdőben, amíg a színeket próbálgattam, felkentem, majd mostam le őket újra meg újra és örömmámorban úszva hálát rebegtem, amiért akkor egyszer szerencsém volt, és véletlenül megláttam az ingyenes nemzetközi szállításra való felhívást az Instagramon. Azóta is nagy szerelemben élünk mi öten, a négy Colourpop rúzs és én, és ennek örömére készült el ez a smink is, mivel próbáltam rájönni, hogy a csodás Kapow árnyalathoz milyen színek állnak jól. A másik három szín, amit megvettem egyébként a Perky, a Teeny Tiny és a Lumiere 2, egytől-egyig csodásak, és tervezek mindről hozni egy-egy sminket és egyben swatchot is. 






Tudom, nekem is hiányzik a műszempilla, de éppen akkor nem volt itthon ragasztóm. Mindenesetre egyszerűen IMÁDOM ezt a színt, és tényleg csak szuperlatívuszokban tudok a rúzsokról  nyilatkozni. Először is, fantasztikus az állaguk, könnyedén kenhetőek, azonnal száradnak és egyáltalán nem szárítják ki az én egyébként meglehetősen kiszáradásra hajlamos ajkaimat sem.  (Szerintem sosem írtam még le ennyiszer a "száradni" szót egy mondaton belül.) Az applikátor pont megfelelő nagyságú és nagyon jó vele dolgozni, bár az tény, hogy rengeteg rúzst vesz fel, és érdemes lehúzogatni kicsit a tubus száján mielőtt elkezdünk vele dolgozni. Ettől eltekintve viszont semmi mást nem tudok megemlíteni, amiben ne lennének tökéletesek, mivel egy rétegben is hibátlanul fednek, rögtön száradnak, nincs az a kellemetlen ragadós érzet tőle a szánkon és emellett GYÖNYÖRŰEK. Biztosan nem ez volt az utolsó Colourpop rendelésem, már kinéztem két másik árnyalatot, amiket még be akarok tőlük szerezni, és ha az Ultra Matte Lip kollekciót kivégeztem, szentelek némi figyelmet a márka többi termékének is, mert gyanítom azok sem lehetnek rosszak, sőt.
Jó szívvel ajánlom tehát a Colourpop rúzsokat kipróbálásra mindazoknak, akik a tökéletes matt rúzst keresik, mert bátran ki merem jelenteni, hogy ez a márka jó eséllyel indulhat ezért a címért. Mindenképpen kövessétek be őket Instán és iratkozzatok fel a hírlevélre, hogy ne maradjatok le a kedvezményes szállításról, és ha szemfülesek vagytok, kifoghattok egy ingyenes nemzetközi szállítást is, mint én a múltkor, olyankor pedig tényleg nagyon megéri tőlük rendelni.

Használtatok már Colourpop termékeket? Mi a véleményetek róluk?

You May Also Like

0 megjegyzés