Fate, pls be good to me

by - szerda, február 13, 2013

Nem jöttem, mert kemény héten vagyok túl, és nem is igazán szeretném részletezni. A lényeg, hogy keresztanya lettem, de sajnos nem minden úgy alakult, ahogy kellett volna, így még nem lélegezhet fel a család, még mindig nem vagyunk túl a nehezén. Dióhéjban ennyit erről.

Közben megkezdődött a szorgalmi időszak is, az órarendem egyelőre kész káosz, még én magam sem tudom, hogy mi hogyan is lesz, azt hiszem kell még ennek idő, hogy letisztuljon. Igyekszem minél több tárgyat összeszedni, hogy a következő félévben fel tudjam venni a szakmai gyakot, mellé 1-2 kontakt órával. Nem egyszerű menet, a vizsgaidőszakot szerintem nagy hisztik és idegösszeomlások fogják kísérni. Én nem tudom eddig hova figyeltem, de most csak kapkodok össze-vissza, hogy időben tudjak végezni, mert idáig valahogy elhanyagolható kérdésnek tekintettem a kreditek és a modulok kérdését. Hát nagyon nem kellett volna.
Ennek a problémának is áhítattal várom a megoldódását.

Ma elugrottam a Rossmanba is, megcsodáltam az új Essence szortimentet, de nem voltam kifejezetten elájulva. Lehet, hogy sok dolog még nem érkezett meg, mindenesetre nem sok változást véltem felfedezni. Emellett egy valamit kerestem kifejezetten: a műszempilla ragasztót, azt viszont sehol nem találtam. Vettem viszont körömerősítő lakkot, mert katasztrofális állapotokat mutatnak a körmeim.
Mindenesetre a Catrice polcainak most nem tudtam ellenállni, két körömlakkot is beszereztem, valamint egy 010-es kódú, Be Natural! elnevezésű rúzst. Az árnyalata kicsit emlékeztet a korallszínre, így képtelen voltam otthagyni.

(a körömlakkok egyébként közel sem ilyen színűek, mint a képen, de borzasztóan vacak minőséget produkál a telefonom...
a világosabb a 830-as Salmon & Garfunkel
a sötétebb pedig az 570 Beavis & Mud-Head fantázianevet viseli) 


Igyekszem jelentkezni majd, csak ez az időszak most tényleg nem egyszerű.

You May Also Like

0 megjegyzés