Körömlakk Teszt 1.

by - hétfő, március 04, 2013

Mint azt kb. két hete megírtam, betértem a Rossmanba, és két új Catrice lakkot is beszereztem. Most a sötétbarna, 570 Beavis and Mud-Head elnevezésű lakkot hoztam megmutatni.


Hát ím, két rétegben így fed ez a csoda. Elsőre nagyon megszerettem, olyan kellemes csoki-színe van, legszívesebben benyomtam volna egy szelet sütit vagy tortát, minden alkalommal, amikor ránéztem. (Habár ez most nem újdonság, egy ideje tulajdonképpen képes vagyok bármiről a kajára asszociálni, úgyhogy ez nem is akkora észrevétel.) Alapvetően rá vagyok kattanva a meleg, barnás föld-színekre mostanság, így ez a lakk telitalálat lett nálam. Ezelőtt többnyire az Essence és NYC lakkjait használtam, szóval a Catrice új versenyző volt, de azt kell mondjam, elsőre tökéletesen teljesített. 5 napot bírt két rétegben, fedőlakk nélkül, akkor kezdett csak el lepattogni.
A másik, 830-as Salmon and Garfunkel árnyalat talán még jobban tetszett, arról viszont sajnos nem készült kép - elfelejtettem levinni Kevint Szegedre, a telefonommal meg feleslegesnek éreztem szenvedni, úgysem tudta volna visszaadni a valódi színeket.


A körömlakkokat félretéve viszont szeretném bemutatni a borzasztóan ügyes barátnőm munkáit, amiket két napja kaptam tőle, és teljesen beléjük szerettem. Erről a két gyöngyös karkötőről lenne szó. Amúgy is akartam gyöngyös ékszereket venni, kezd elmúlni a szegecs-mánia, na meg csak legyenek már elegánsabb darabok is a tarsolyban, szükség esetére. 


Tina tehát gyorsan megcsinálta nekem ezt a két szépséget, úgyhogy most teljes a boldogságom. Gumira fűzte rá, szóval bárki számára hordható, és rengeteg színű szalaggal és gyönggyel kérhető. Amit itt láttok, az ekrü gyöngy, nekem ez a hagyományos változat tetszik legjobban, de lehet kérniii (bordó, halvány lila, fekete, vajszínű, fehér, sötét zöld, narancs, óarany, piros, pisztácia, púder rózsaszín, világos kék, sötét kék, sötét lila, ezüst, rózsaszín, beige, arany) változatokban is. Huhh, igen, hosszú a lista. És hogy miért írtam ezt ki ide? Nyilvánvalóan nem más tollával akarok ékeskedni, szánom-bánom, de én nem tudok ilyeneket alkotni.
De meg szeretném adni az esélyt, hogy ha tetszik, nektek is lehessen ilyen édes, visszafogott és szép ékszeretek. Nem nagy összegről, 500 Ft-ról beszélünk, szóval ha tetszik, dobjatok egy mail-t (fent, jobb sarok, elérhetőség) az esetleges kívánságokról, seperc alatt elkészül, és postázásra is kerül.



Ti szoktatok ügyeskedni, és ékszereket készíteni magatoknak? 

You May Also Like

0 megjegyzés