Hearts of the month - Február

by - szerda, február 27, 2013

food
más sem jár a fejemben a diéta kezdete óta... jézusom, elkezdett folyni a nyálam

drink

második hónapja kakaófüggök, akármikor jöhet 

girl
akárhogy is próbálom, egyszerűen képtelen vagyok szeretni Rihannát. számomra valahogy olyan mértékű DIRT (igen, így nagy betűvel) árad belőle, hogy nem tud közel kerülni hozzám emberként. pedig abszolút távol állok a prüdériától, de ő nekem minden szinten sok. ezek a képek viszont elképesztően jól sikerültek róla, fantasztikusan néz ki.

boy
 ez a homlokráncolás, ez gyilkos *__*

outfit
borzasztóan várom már a bőrkabátos időt, ezt a szegecses verziót különösen imádom, remélem találok valahol hasonlót 

shoes
hát nem gyönyörű? hát de.

makeup
Linda nem csak gyönyörű nő, de brutál tehetséges sminkes is. Ez az egyik kedvenc look-om tőle, egyszerűen  csodásan néz ki.
itt megtaláljátok a többit is :)

nails
anno évekig műkörmöm volt, mostanság pedig megint elkezdtem hiányolni a karmaimat

fun
yesofcourse.

 cute
egyszer remélem ilyen kép fogad majd a saját otthonomban is :)

creative
annyira ötletesek és szépen kivitelezettek, ezeket komolyan vétek lenne megenni - habár azért nem kellene sokáig győzködni 

motivation
kevés motiválóbb képet tudok elképzelni ennél ;)

Hogy tetszettek a képek? 

You May Also Like

8 megjegyzés

  1. A kajával kapcsolatban annyit, hogy szerintem ha egyszer bűnözöl, akkor maximum csak egy kicsit árthat, és a nyálad sem fog utána csorogni utána :)

    A körmökről meg annyit, hogy épp ma érdeklődtem, hogy van-e a közelben egy műkörmös, ismét arra adnám a fejem, mert egyszerűbb :) Meg szebb is, mint amit én tudok kreálni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, csak most bejöttek olyan magánéleti problémák, amik miatt egyszerűen képtelenség volt a diétára meg a mozgásra koncentrálni, és még mindig nem tartok ott, ahol szeretnék. Úgyhogy most kőkemény önmegtartóztatás van, meg nyálcsorgatás. :D

      Én még fontolgatom a műkörmöt, egyszerűen lakkmániás lettem, kb. 4-5 naponta változik a körmeim színe, nem biztos, hogy vissza tudnék szokni arra, hogy 3 hétig ugyanazt nézzem. :/ De ha neked lesz, akkor majd mutiii! :)

      Törlés
    2. Értem. Hát akkor sok sikert, kitartást!

      Én sem azért döntöttem amellett, mert nem szeretem a színeket, csak macerásnak érzem nagyon, nem mindig van már arra erőm, hogy lemosogassam meg újrakenegessem, és gyakorlatilag nekem mindig van valami a körmömön, csupaszon nem tetszik.
      Persze, megmutatom majd ;) Elvileg van valamerre magyar műkörmös itt (csak zselét szeretnék), de még semmit nem tudok róla. Meg Londonba legközelebb is csak 2 hét múlva megyek, ha akkor megyek :)

      Törlés
    3. Köszönöm, igyekszem! :)

      Persze, ez nálam is játszik, van, hogy 4 napig halogatom, hogy "na, ma lemosom és újrafestem" "na, tegnap nem, majd ma" "na, majd ma" :D De azután nagy nehezen mindig ráveszem magam. Az enyémek is folyton festve vannak, csupaszon nem tetszenek, mivel viszonylag hosszúak, és így nagyon böszme már a fehér rész.
      Remélem találsz megfelelőt, és csak hogy tudd: még mindig borzasztóan irigy vagyok! :D

      Törlés
  2. Találtam egyet, 25 font a zselé :O Az nagyon sok... Szóval lehet nem lesz belőle semmi.

    Egyébként Facebookon láttam, deaktiváltad magad, szóval itt kérdem: mi volt az oka, hogy törölted a kommenteket a bejegyzésem alól? :) E-mailben olvastam, reagálnék is rá, csak egy "Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző." című szöveg virít ott :D

    Hehe, majd a te időd is eljön, hogy kitutazz ide vagy túristáskodni, vagy élni/dolgozni :) Ami késik, nem múlik. Illetve ha meg tudod álmodni, meg is tudod valósítani ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából csak annyi, hogy átolvastam, és rájöttem, hogy talán picit túl nyersen fogalmaztam, és lehet, hogy ezzel megsértettem volna egyeseket. A véleményem nem változott, csak nem akartam bunkó lenni. :D

      Igen, tudom, hogy vagy így, vagy úgy, de egyszer kijutok, csak ezek szerint még nem jött el az én időm. :)

      Törlés
  3. Nyers, na és? :) Én is az vagyok néha :P
    Szerintem visszaírhatnád, nekem tetszett :)

    VálaszTörlés
  4. Én sajnos túl gyakran... :D Már nem tudnám újraírni, de a lényeg, hogy láttad, és ezek szerint nem is volt akkora hülyeség. :)

    VálaszTörlés