eBay-fever

by - vasárnap, február 24, 2013

Bűnös vagyok, igen. Bilincseljetek meg, dobjátok el a kulcsot, aztán hagyjatok sorsomra.
Függő lettem, az eBay beszippantott engem is.
Csupán ezt az egy hónapot kellett volna kibírnom rendelés nélkül, de jelentem, megbuktam. Ismét úton van egy karkötő, és nem nyugszom, amíg a markomban nem tartom a saját bajuszos gyűrűmet. És elkezdtek vonzani az órák is, megint.
Az a baj, hogy még nem  nagyon csalódtam, és amíg ez így marad, addig valószínűleg ilyen bátor maradok a rendeléseket illetően. Pedig most spórolós időszaknak kellene következnie, elég sok dolog került fel újabban a kívánságlistára, komplett gardróbfrissítésre szorulok, egyik pillanatról a másikra megváltozott ugyanis az ízlésem. Sosem tapasztaltam még ilyet, de konkrétan fennáll az a szindróma, hogy állok a szekrényem előtt, az tele van ruhákkal, de "nincs egy göncöm, amit felvegyek". Egyszerűen nem tetszenek a régi ruháim, nem érzem jól magam bennük, mert tudom végre, hogy ki vagyok, és úgy érzem ehhez az emberhez nem illenek ezek a ruhák. Könyörgöm, ne nézzetek teljesen bolondnak, de sajnos tényleg így van. Úgyhogy most mindenből be kell ruháznom basic darabokra, amikre majd később építhetem a stílust, ami a fejemben már kompletten megvan, csak sajnos a keret hiányzik hozzá.
Ez elég bután hangzik így visszaolvasva, de mit csináljak, így áll a helyzet. Amíg feldolgozom ezt magamban, addig is bemutatom, hogy miket néztem ki ismét (nem, nem rendeltem meg mindet!).


 



Nyugtassatok meg, hogy ti is szoktatok eBay-ről rendelni, és előfordul, hogy túlzásba estek?! 

You May Also Like

0 megjegyzés