LIEBSTER BLOG AWARD

by - kedd, július 09, 2013


És igen, egy újabb Liebster Award, aminek ismét nagyon örültem. :) Ismét Cintia lepett meg vele, akinek ezúton vissza is szolgáltatom, mert szerencsére most már értem, hogy mit kell csinálni vele. :D

Akkor vágjunk is bele. 




Cini 10 kérdése és az én válaszaim:

Hány évesen kezdted az első blogodat és miről szólt?
Fogós kérdés. Az biztos, hogy olyan 14-15 évesen kezdtem GPortálon tevékenykedni, de hogy azután mikor kezdtem bele az első blogba... ? Talán 16 lehettem, és akkoriban még leginkább a külsőségekre figyeltem, ki milyennek lát, milyen a design, hány látogatóm van. Elég komolytalan volt az oldal, na meg természetesen én magam is. 

Ki a kedvenc íród, és miért?
Ismét egy jó kérdés. J. K. Rowling az, aki leginkább meghatározta az életemet irodalmi szempontból, ez kétségtelen. Nevezhetném őt a kedvencemnek, de a Harry Potteren kívül még nem olvastam tőle mást (de igen, szándékozom elkezdeni az Átmeneti üresedést) így erről még nem tudok nyilatkozni. Mindemellett annyi stílusú és témájú könyvet olvastam már, hogy nehezen is tudnék egy embert kiválasztani. Nagyon kedvelem Stephen King stílusát, szerintem soha nem adott ki még a kezéből rossz könyvet, ő erre egyszerűen képtelen. Lauren K. Hamilton anno sokáig előkelő helyen szerepelt a listámon, az Anita Blake sorozat tökéletes kezdése miatt, de mára már szinte ponyvába hajlik a munkássága. Úgy gondolom ráférne a szünet, mert ennek, hogy mindenbe belekap, és minden évben kiad két összecsapott könyvet a kezéből, nem sok értelmét látom. Justin Cronin olyan erősen kezdett A Szabadulással, hogy bármit is írjon ezután, biztosan kíváncsi leszek rá. De ha a spirituális vonalról van szó, akkor egyértelműen Paulo Coelho és Müller Péter. Tudom, hogy ma már nagyon mainstreamnek számítanak és csaknem "gáz" őket szeretni, de nekem mindkét úriember rengeteget adott a műveivel. 

Tudsz főzni?
Tudok, és nagyon szeretek is. 


Van olyan dal, ami huzamosabb ideje végigkíséri az életed, és minden mérföldkőnél felbukkan? Ha igen, akkor melyik az?
Olyan dalok vannak, amiket évek óta ugyanazzal az intenzitással szeretek, és mindig katarzist váltanak ki belőlem. Olyan dalok vannak, amik sokat jelentenek és ezen semmit nem változtat az idő, vagy hogy hányszor hallgattam már végig őket. 

Egy stresszes nap után mi az, ami a leginkább ki tud kapcsolni, és segít elfeledtetni minden rosszat?
Ha az ágyamban fetrenghetek és eközben olvashatok, laptopozhatok, aludhatok, vagy akár ott ehetek, ihatok, tehát gyakorlatilag ott élhetek, és ha igazán rossz a kedvem, senki kedvéért nem vagyok hajlandó onnan kikelni. Az ágyam tesz boldoggá. Lusta vagyok, igen. 

Van tetoválásod? Ha igen, akkor hol és mi? Ha nincs, akkor hogyan viszonyulsz hozzájuk?
Az oldalamra/ bordáimra tetováltattam rá egy Coelho idézetet. Az Alkimista a kedvenc könyvem tőle, bármilyen rövid is, elsőre is több napba telt mire végeztem vele, mert mindig megálltam emészteni, gondolkodni az olvasottakon. Elemi igazságok és bölcsességek vannak benne, nagyon nagy hatással volt rám. És mivel teljesen magamra tudom vonatkoztatni, a "Your eyes show the strength of your soul" mondatot varrták rám. 

Tanulsz jelenleg valamilyen nyelvet? Ha igen, akkor mit, és miért?
Jelenleg is az angolt, most épp azért intenzívebben, mert augusztusban fogok ismét nyelvvizsgázni, csak most az üzletit fogom letenni. 


Ha külföldön kellene élned valamiért, akkor melyik országban (városban) tudnál élni, és miért?
Angliában Londonban, Olaszország szinte bármelyik tengerparti városában, és Ausztriában Bécsben tudom magamat elképzelni. Egyszerűen azért, mert Angliát évek óta szenvedélyesen szeretem, az esős időjárásával és a csodás történelmével együtt. Olaszország lenyűgözött amikor ott jártam, és minden egyes ott játszódó filmet csorgó nyállal nézek végig, imádom az olasz mentalitást, a tájat, az ételeket a borokat, és mindent, ami hozzájárul az ottani hangulathoz és életfelfogáshoz. Ausztria, de főleg Bécs szintén a szerelmemmé nőtte ki magát, háromszor jártam ott eddig és mindhárom alkalommal egyre mélyebb és mélyebb lett ez a szerelem. Gyönyörű a város, imádom a Habsburgokat (Sissi egészen pici gyerekkorom óta a kedvenc történelmi személyiségem, mindent megnéztem és elolvastam már róla, amit lehetett) és tetszik az ottani precizitás, a tisztaság, a szervezettség. Ausztria az egyik leggyönyörűbb ország, amit csak láttam. 

Van kedvenc sorozatod?
Soksoksok. Ha viszont egyet kell kiválasztani, akkor a Walking Dead a best. 


Van példaképed? Ha igen, akkor ki az, és miért?
Sok ember van, akire felnézek, aki inspirál és akiből erőt merítek, de kifejezett példaképem sosem volt. 


Az én 10 kérdésem:
  • Ki a kedvenc regényhősöd, ha van ilyen, és miért? 
  • Sportolsz valamit, illetve fontosnak tartod az egészséges életmódot?
  • Hiszel a horoszkópban?
  • Van olyan film, amit akárhányszor nézel meg, képtelen vagy megunni? Ha van, miért pont az?
  • Voltál már valaha igazán szerelmes? 
  • Mi a legnagyobb/számodra legfontosabb dolog, amit idáig elértél az életedben? 
  • Eszedbe jutott valaha is, hogy abbahagyod a blogolást? Ha igen, miért? 
  • Szerinted mi a legjellemzőbb tulajdonságod? 
  • Hiszel a sorsban, vagy valamilyen felsőbb erőben?
  • Melyik a kedvenc sminkmárkád? 
A díjat kapják...
igyekeztem most azokat a blogokat kiválasztani, amiket ugyan csak rövid ideje követek, mégis gyakran és szívesen nézek rájuk :) (kivéve persze Cinit, őt már régóta olvasom) 



Gratulálok! :)

You May Also Like

4 megjegyzés

  1. Köszönöm szépen a díjat :) Képzeld én ezt a bejegyzést már elolvastam (mert én is követlek téged :)), de fel sem tűnt, hogy engem jelöltél :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen! :) Akkor annál nagyobb volt a meglepetés :D

      Törlés