HEARTS OF THE MONTH - LATE JUNE

by - vasárnap, július 14, 2013

Elég nevetséges, hogy ez az egy állandó "rovat" van a blogon, és mégis rendszeresen elfeledkezem róla. Már lassan július közepe van, én mégis most állítottam csak össze a júniusi szívecskéimet, szánom-bánom ismét, de úgy gondolom nem ért ez már senkit meglepetésként. :D 

food
nyüssz *.*

drink
eddig nem voltam nagy málna-fan, de egyre inkább megszeretem, most épp a Treacle Moon málna illatú habfürdője a kedvencem, szóval egy málnás limonádé sem hangzik már rosszul

girl
nincs olyan terület az életében, ahol - legalábbis az alapján, amit látni enged - ne teljesítene tökéletesen
évek óta tisztelem és szeretem őt, és ő az egyetlen ember, akinek a koncertjéért akár 10 órát is képes lennék szobrozni egy stadion előtt

boy
Macklemore - a zenei élet egyik legüdébb színfoltjává vált idén, imádom a stílusát, és ő az, aki megalkotta a 'boldog rapper' fogalmát 

outfit
egyszerű és nagyszerű - mit nem adnék, ha ilyen nadrágban szaladgálhatnék egész nyáron... na de tekintettel vagyok az emberekre, nem vetkőzöm :D 

shoes
ilyen cipőre vadászom hónapok óta, egyelőre sikertelenül

makeup
füstös fekete - a tökéletes smink, sokféle stílussal és színnel szoktam kísérletezni, de mindig is ez marad a best

nails
gyönyörű, egyszerű, elegáns

fun
Jennifer Lawrence a kedvenc Hollywood-i személyiségem, zseniális a nő, visítva tudok röhögni a sztorijain, a beszólásain meg az arcokon, amiket vág - remélem ezután sem tudják majd elrontani, és meg tudja őrizni önmagát, ritka kincs ő a sztárgyárban

cute
megeszem, kéééééész :D

creative
annyira ötletesek ezek a lakkok... nem tudom melyik gyártó állt elő vele, de csillagos ötös 


motivation 
és ez tökéletesen igaz! amíg te nem tudod megfogalmazni magadnak, hogy mit is akarsz igazán, és nem mered kimondani, addig mások sem fogják tudni, és így nagyon sok lehetőséget lehet elszalasztani...
és igazán nem hibáztathatunk másokat azért, mert mi nem voltunk elég bátrak megfogalmazni, amire vágytunk, igaz? 



Még egyszer bocsánat, de remélem a képek azért tetszettek. :)

You May Also Like

2 megjegyzés

  1. Az a málnás limonádé milyen marha gusztusos :D
    Mia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, el tudnám viselni én is ha most valaki csinálna egy jóó nagy kancsóval. :D

      Törlés