30 NAPOS HARRY POTTER KIHÍVÁS

by - kedd, november 05, 2013

Tuudom, tudom, 22 éves vagyok, és szégyelljem össze magam, hogy még mindig képes vagyok ezért ennyire rajongani, de NEM ÉRDEKEEEEL, ugyanis HP forevör és különben is...  Én már előre totál izgatott vagyok ettől a challenge-től, ugyanis a hardcore Harry Potter fanok közé tartozom, ha ez idáig esetleg nem derült volna ki. 11 éves korom óta imádom, és akármennyire hangzik is közhelyesnek, rám és az olvasási szokásaimra tényleg akkora hatással volt ez a sorozat, hogy ha addig szerettem olvasni, azóta szabályosan falom a könyveket. A viszonyom Harry-vel tehát már egy évtizedre nyúlik vissza, és azt hiszem képtelen is lennék megfogalmazni mit jelent ez a történet számomra. Aki nem olvasta biztosan jókat kuncog most rajtam, és nem is érti miről beszélek - soha nem is fogja. Akik viszont ismeritek és szeretitek Harry történetét, most bizonyára mélységesen egyetértetek velem és nagyokat bólogatván sóhajtva idézitek fel a kedvenc köteteteket. Én is ezt tettem most, ugyanis a kihívás első feladata ez volt. Egyébként a challenge-et a moly.hu-n találtam. 


1. nap – Melyik a kedvenc könyved a sorozatból? 
A kedvenc kötetem azt hiszem a Főnix Rendje. Sok Potter rajongó teszi utolsó helyre, mondván ez az a kötet, ahol a történet borongósba csap át, és tényleg iszonyúan feszült, sötét és szomorú könyv, de én éppen ezért szeretem. Harry kilép az addigi komfortzónából, elsötétül a hangulat, és itt lépünk ki egyértelműen a gyerekkönyv kategóriából is. Az addigi fiatal srácnak hirtelen férfivá kell érnie, mert Voldemort visszatér, és végzetesen felgyorsulnak körülötte az események. Természetesen nem akarom horrornak beállítani, mert az írónő remek humora ebben a kötetben is töretlen, és rengeteg szívmelengető és szép pillanat kapott helyet benne. Külön kedvenceim a DS edzések, és az, ahogy Harry végre elfoglalja a neki kijáró vezető pozíciót. De különösen szeretem a Halál Ereklyéit is, ahogy minden mozaikdarabka a helyére kerül... egyszerűen zseniális. 



Kieg.: Bár így belegondolva mindenképpen a kedvencek közé kell sorolnom az Azkabani fogolyt is. Volt idő, amikor rendszeresen elővettem, és tuti, hogy ezt a  kötetet olvastam a legtöbbször, szóval kb. betéve tudom. Habár ez még a gyerekkönyv érát (az én elnevezésemben) erősíti, borzasztóan izgalmas és remek könyv (csak úgy, ahogy az egész sorozat). Szóval mint látjátok abszolút döntésképes vagyok, gyakorlatilag mind a hét kötetre rámondhatnám, hogy a kedvencem, annyira a szívemhez nőttek. Mindegyiknek más az erőssége, másért szeretem őket és borzasztó nehéz választani.


Potter rajongók, nektek melyik a kedvenc kötetetek? :)
Csináljátok velem a kihívást, ha van hozzá kedvetek! 

You May Also Like

7 megjegyzés

  1. Jajj de jó :) én is nagyon szeretem az összes kötetet, már jó párszor végigolvastam őket, télen valahogy mindig hangulatom lesz hozzájuk és nekiesek :) lassan érik egy újraolvasás.. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annnyira boldog vagyok, hogy nem vagyok ezzel egyedül itt a beauty-blogger szférában sem! :D Én is most vettem elő újra a Bölcsek kövét, totálisan megérett az újraolvasásra ;)

      Törlés
  2. Szinte már a könnyem folyik, annyira elérzékenyültem, hogy vannak még rajtam kívül olyanok, akiket ennyire megérintett Harry világa! :) Én állandóan egy Harry Potter részt bújok. Fura szokásom, hogy bár másféle könyveket is olvasok (most Jane Austen műveit vettem elő szépen sorban, de a krimiket is imádom), párhuzamosan mindig olvasok egy Harry Potter kötetet is.

    Amikor stresszelek, vagy félek valamitől, elalvás előtt mindig olvasok 1-1 fejezetet, és rögtön megnyugszom, főleg, ha meg is szimatolom a könyvet :$ Egyébként az én kedvencem a Félvér Herceg, mert Harry és Ginny, valamint Ron és Hermione szerelme is akkor bontakozik ki :D És azért is, mert imádom a Voldemortos emlékeket, kicsit morbid, de nekem ő az egyik kedvenc szereplőm.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne is mondd, én azt hittem, hogy egy árva lélek sem fog reagálni ezekre a posztokra, és bár nincs is nagy tolongás, de méégis, Ti itt vagytok és ez annyira jó! :))

      Én általában úgy vagyok a könyvekkel, hogy egy ideig bújom őket oda-vissza, majd egy nagyobb szünet következik, és amikor már totálisan leülepedett minden, akkor kezdem őket elölről - de a te módszered sem semmi! :) A Félvér Herceg, na igen, imádtam Ginny és Harry jeleneteit, sőt, magát Ginny karakterét is nagyon, számomra ő az egyik kedvenc női karakter a könyvekben, mert olyan talpraesett és erős csaj, hogy szerintem példát lehet venni róla. Egyébként én abszolút a jó oldal mellett köteleztem el magam, mégis imádom az egész Malfoy családot :)

      Törlés
  3. Imádom én is. Kérdéseket honnan szedted?:) Mert én lehet egyben írnám meg :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha rákattintasz a moly.hu-ra, már látod is a kérdéseket :)

      Törlés
    2. Köszi :D fent vagyok ott mégse tűnt fel eddig :D

      Törlés