HEARTS OF THE MONTH - OKTÓBER

by - szerda, november 06, 2013

Mivel sajnos a szeptember ismét feledésbe merült szívecskék nélkül, úgy éreztem az októbert már nem lehet figyelmen kívül hagyni. Bár a csélcsapságomat felteszem már megszoktátok, és nem is botránkoztok meg egy-egy ilyen "kilengésen", azért mégiscsak sajnálom. Na de félre bú, érkeznek a képek. :) 

food
újraindult a diéta - ezzel szerintem mindent el is mondtam

 drink
már egy ideje egyfolytában narancslevet akarok inni. ki érti ezt? 

girl
kit érdekel Palvin Barbi? számomra a legnagyobb büszkeség akkor is Enikő marad, ha magyar topmodell, akkor csakis ő 

boy(s)
akik minden hétfőn elérik, hogy két zombihörgés között bárgyú mosollyal sóhajtozzak a gép előtt

outfit
a cipőt kivéve egy álom - habár rajtam ez a kabát úgy nézne ki, mint egy talár (ótejóég Harry, mit teszel velem?), amilyen nagy magasság vagyok 

shoes
ilyetilyetilyet akarook - na nem futni, a kondiba

makeup
klasszikus, egyszerű, imádom 

nails
nekem alapjában véve nem tetszenek a matt körömlakkok, de ez a fekete még engem is elvarázsolt 

fun
szülinapos láány voltam két nappal ezelőtt, és teljesen megtaláltam magamat ebben a képben :DD

cute
nem, nincs édesebb, kizárt - szívecske alakú az orra!!

creative
tudom, HP-buzi vagyok, igen, megyek elbújok... 

motivation
nem hiszem, hogy bármit is hozzá kellene fűznöm :)

Vélemény? :)

You May Also Like

2 megjegyzés

  1. Nekem Enikő kifejezetten unszimpatikus, Barbi-fan vagyok ^_^
    És egy kérdés, a rólad készült kép alapján: befestetted a hajad, vagy fotobolt/és vagy fénye (hiánya)? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én meg pont Barbival vagyok így. :D Enikő az interjúiban is egy laza, jó fej csaj és nagyon kedves. Barbiról még nem sikerült olyan riportot vagy interjút találni (legalábbis nekem), amiben nem érzem borzasztóan nagyképűnek, úgyhogy gyorsan elvágta magát nálam.

      És valóban hajfestés volt, habár ugyanaz lett rákenve, mint az első barnításkor (2 rész sötétszőke, 1 rész világosbarna), csak jelen esetben így fogta be. De a képen valóban picit még sötétebbnek tűnik a photoshop akció miatt, ami rákerült.

      Törlés