NOTD - CHIC RELOADED

by - vasárnap, november 10, 2013

Ígértem, és most meghoztam. A színe meghatározhatatlan, abszolút a fényviszonyokon múlik, viszont minden verziójában gyönyörű. Imádtam, ám természetesen azóta ismét új kedvencet avattam, a Moyra zselé hatású lakkjának személyében, őt is hozom nemsokára, de most szerintem egy hónapig nem fogok mást kenni a körmeimre, annyira iszonyatosan szerelmes vagyok. 


 



A gyűrűsujjamra az Essence új Metal Glam kollekciójából került a Gold Topper amit lehetetlen volt otthagyni. Na nem is voltam ezzel egyedül, ugyanis ez volt az utolsó darab a harmadik Rossmanban, ahová betértem, a többiből addigra elkapkodták. Nem is bántam meg, tökéletes választás volt. :)

Mi a véleményetek, tetszik a végeredmény? 

You May Also Like

4 megjegyzés

  1. Nagyon jól áll neki ez az arany fedőlakk, jó ötlet volt ezzel feldobni :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is illenek egymáshoz, kifejezetten jó páros :)

      Törlés
  2. Nagyon tetszik, mostanában én is inkább sötét színeket viselek a körmeimen! :)

    Díjat kaptál tőlem: http://highheelsandcakes.blogspot.hu/2013/11/versatile-blogger-award.html :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne is mondd, most hirtelen szeretném magaménak tudni a barna és a vörös össze árnyalatát :DD

      A díjért meg már szaladok is hozzád! :)

      Törlés