DECEMBERI KEDVENCEK

by - hétfő, január 06, 2014

Úgy döntöttem ideje új hagyományt és új "rovatot" indítani, szóval összeszedtem azokat a termékeket, amiket a legjobban szerettem és legtöbbet használtam 2013 utolsó hónapjában.

  • Hozzám is elért az Aussie láz, és azt kell mondjam, tökéletesen megértem azokat, akik szerelembe estek ezzel a márkával, hiszen egy vagyok közülük. Először szkeptikusan álltam a kérdéshez, mondván, egy sampon biztosan nem képes csodát tenni, mire fel ez a nagy hype. Hm, hát azt kell mondjam, hogy ha csodát nem is tett, de hatalmas változásokat hozott magával. Először is, a hajam istenien puha és illatos lesz tőle minden egyes használat után, ami nálam nagyon fontos szempont. Másodszor pedig, sokkal kevésbé zsírosodik Aussie-val való hajmosás után, mint akármelyik előző samponom használatát követően. Kiütéssel győzött a drága, mivel a töredezett hajvégeim is nagyon hálásak érte, így minden téren magasan viszi a prímet. 
  • A Garnier Moisture Match is totálisan a 'kellemes meglepetés' kategóriát erősíti. Gondoltam próbáljuk ki, miért ne, azonban ehhez sem fűztem nagy reményeket, hiszen még sosem sikerült ezelőtt megfelelő arckrémet találnom, mindegyikkel volt valami problémám. A Garnier azonban rám cáfolt, és borzasztóan örülök, hogy megtette! Ez a krém egy csoda, nem viccelek. Az én pofim legalábbis imádja, seperc alatt hidratálja a kiszáradt bőrömet, és mindezt - végre valahára!! - nem úgy éri el, hogy közben bezsírozza, hogy azután majd ne a szárazsággal, hanem a pattanásokkal kelljen küzdenem. Egyszerűen csak feltölti nedvességgel, és nem hagy maga után eltömődött pólusokat és zsíros, fénylő homlokot. 10+! 
  • Ez a tél totálisan kikészítette minden bőrfelületemet ami érintkezik a széllel és a hideggel. Idáig sosem volt szükségem kézkrémre, most azonban eljött az az idő is, amikor a kelleténél jobban kezdtek el smirglire hajazni szeretett kacsóim. Itt lépett be a képbe a Nivea Smooth Sensation, ami egy iszonyúan zsíros krém ugyan, DE pillanatok alatt beszívódik, és seperc alatt helyrerántja a kiszáradt területeket. Szeretem. 
  • Moyra-ék zselé hatású körömlakkjáról már ódákat zengtem korábban, itt megtaláljátok a közelebbi bemutatását is, ha esetleg nem találkoztatok vele. Még mindig szerelem. Óriási. 
  • Avon Vanília és Füge illatú habfürdő. Hát úúúristeen... totálisan kész vagyok az illatától, intenzív, édes, kényeztető, és annnyira jóóó. Vissza kell fognom magamat, hogy ne fürödjek minden este ezzel, mert bár kevés is elég belőle, nagyon gyorsan fogy. :( 
  • Artdeco Anti-Aging BB Cream, az eddigi tökély. Habár szeretem a Garnier termékeit, én a BB krémmel picit mellényúltam. Nekem kifejezetten szárítja az arcomat, és emiatt nem lettünk öribarik. Jóban vagyunk azért, persze, használom is rendszeresen, de ha bulizni indulok, vagy fontos eseményen veszek részt, mindig az Artdeco-hoz nyúlok, vele képtelenség hibázni. 
  • És végül, de mint tudjátok abszolút nem utolsó sorban Thierry Mugler, és -szvsz- legtökéletesebb kreálmánya, az Alien. Szerintem ez már függőség, és még csak nem is túlzok, vagy viccelek. Illat iránt így még nem éreztem. Nem röhög, elmegy a legközelebbi drogériába, szagol, és utána majd megérti, hogy miről is beszélek. Imádom, hogy füstös, hogy mély, hogy amikor már kicsit megszelídül, édeskés, hogy a kék szőlőre emlékeztet, hogy vad, hogy egyedi, és hogy nem minden második nő rohangál ezzel az illattal. Tudni kell viselni, nem mindenkin(ek) áll jól, éppen ezért vagyok nagyon hálás amiért barátságot kötött a bőrömmel, és most már második hónapja kíséri végig a mindennapjaimat. 

Érdekelne titeket minden hónap végén egy-egy ilyen összefoglaló? Ez hogy tetszett? :) 

You May Also Like

0 megjegyzés