SMINK 04 - TAVASZTÜNDÉR

by - szombat, augusztus 23, 2014

Habár nyár van (?) - ezzel kapcsolatban azért az időjárás időről időre szeret minket elbizonytalanítani - én mégis egy tavaszi hangulatú sminket próbáltam kreálni legutóbb. Sajnos befotózáskor ismét meggyűlt a bajom a fényviszonyokkal - vagy akár be is vallhatom, hogy kérlelhetetlenül béna vagyok a gépemmel, és sokkal több energiát kellene a fotózásra fordítanom, khmm - emiatt sajnos ismét nem adja vissza a végeredmény azt, amit én élőben a tükörben láttam. Mindenesetre ezt sikerült összehozni. 



Mit gondoltok róla? :) 

You May Also Like

9 megjegyzés

  1. Már Facebookon is néztem, nagyon jól áll a világosabb haj :)) A smink is tetszik, de nekem valamiért az unikornis smink jutott eszembe róla :D

    Másfelől a könyvmoly részedet egy kérdőív kitöltésére invitálom :D http://teklakonyvei.blogspot.hu/2014/08/kerdoiv-az-olvasasi-szokasaimrol.html

    VálaszTörlés
  2. Nekem ez a smink egy kicsit túl színes,valami egyszerűbb,letisztultabb stílus szerintem jobban kiemelné a szemed színét :) A hajad pedig tényleg szép lett,nagyon szeretem a vöröst színt,de én személy szerint nem merem bevállalni,mivel fekete színű a hajam,és ugye ehhez szőkíteni kéne...egyszer pedig már égette le fodrász a hajamat ....:/ A white hairről tudtok valamit,hogy tényleg olyan ügyesek e,ahogy azt hallani ? Bár engem képek alapján meggyőztek.


    Juli

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazad van, ez tényleg nem az én kék szemeimre lett tervezve, de akartam hozni valami merészebbet, mert a hétköznapi tusvonalamat kicsit túl egyszerűnek éreztem a blogra.
      Örülök, hogy tetszik a hajszínem, én is imádom, habár ez középszőkének indult, mégis lett egy kis vöröses beütése, aminek nagyon örültem, mert ez volt a titkos vágyam, a vörösesszőke. :) Hát, ilyen vállalkozásokkal, mint a feketéről vörösre festés tényleg érdemes profi fodrászhoz fordulni. Én a magam részéről nagyon óvatos duhaj vagyok, mert még ezért a hosszért is folytonos küzdelmet folytatok, nem merek nagyon durva dolgokat művelni a hajammal, mert félek a felétől elbúcsúzhatnék...
      Sajnos a képeken kívül én sem tudok többet a White Hair-ről, mondjuk azok éppen elegendőek voltak ahhoz, hogy jó véleménnyel legyek róluk, nagyon szépen dolgoznak. :)

      Törlés
    2. Nekem is hasonló szerkezete van a hajamnak,mint neked,lassan nő,vékony szálú..plusz még nekem a vége sprőd is,felül meg hamar zsírosodik...nagyon jó kombó :D (Y) amiket a szalonban használnak termékeket,azok viszont rendbe szedték a hajam,persze kellett eü vágást is végezni a hajam végein,de megérte,azóta sokkal jobb állapotban van,és nő is végre :)

      Juli

      Törlés
    3. Igen, sajnos abszolút átérzem a problémát... remélem lassan az enyém is növésre adja a fejét. :D

      Törlés
  3. személyem szerint csak ajánlani tudom őket.helyrehozták a hajam,valamint a sötét barna hajamból kihoztak egy gyönyörű szőkét,szóval szerintem meg tudják neked csinálni a vörös színt a szalonjukban.

    Bori

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ilyenkor sajnálom, hogy sose járok Pesten... :(

      Törlés
    2. Majd ha erre jársz,érdemes hozzájuk benézni,szoktak akciók is lenni :)

      Törlés