Make Up Revolution rendelés és teszt

by - csütörtök, június 30, 2016

Ez a június sehogy sem akart úgy alakulni, ahogy elvártam volna tőle. Mindig közbejött valami a tervezett napi program helyett, lassanként pedig talán bele is törődtem, hogy nem haladok semmivel egyről a kettőre. Na de most! Túl vagyunk egy óriási lánybúcsún és az azt követő forró hangulatú (40 fok volt árnyékban) esküvőn is, így koszorúslányi teendőim végére érve talán össze tudom kapni lassanként az életemet. Egyáltalán nem panaszkodom, félreértés ne essék, élveztem az utolsó percig, akármennyire is gyűlölöm a hőséget, hiszen az embernek ritkán adódik ilyen lehetősége - legalábbis nekem nem túl gyakran. Amellett, hogy zűrös, de nagyon jó hangulatú hónap volt, és tele volt jobbnál jobb bulikkal is.



Viszont, most újra itt tudok lenni teljes erőbedobással, és végre eljutottam odáig, hogy megmutassam nektek a Pink Panda rendelésemet, ami Make Up Revolution termékeket jelentett - bár már két hónappal ezelőtt, de ki számolja - és nagyon elégedett voltam és vagyok velük. 


Mint látjátok érkezett egy csodás nude színekkel telepakolt paletta, egy cuki rózsaszín pirosító, egy ajakrúzs és ehhez ajándékba kaptam még egy gyöngyházas csillogású kávébarna szemhéjpúdert is. Ezelőtt egyáltalán nem ismertük egymást a márkával, fogalmam sem volt, hogy milyen a termékeik minősége, bevallom ez kicsit impulzusvásárlás volt, hiszen nem is nagyon néztem utána. De mivel nagyon kedvező az áruk (és mint utólag kiderült ezért a minőségért pláne), üsse kő alapon bevállaltam a vásárlást és egyáltalán nem bántam meg! Azóta ugyanis a mindennapokban szinte semmi mást nem használok, mint ennek a palettának a színeit, nagyon jól kihasználható kis darab.

Vaku nélkül
Vakuval
A pirosítónak béke poraira, szó szerint, ugyanis amint felbontottam az első mozdulattal földhöz is vágtam. Még éppenséggel használható, de teljesen porrá zúzódott szegény, emiatt viszonylag ritkán nyúlok érte, pedig tényleg szép árnyalat. A szemhéjpúder semmi különös, értem már miért ajándékba adták, nem ez a márka legsikeresebb terméke, abban egészen biztos vagyok. Elég nehéz felszedni ecsettel, ha sikerül, akkor egészen kellemesen mutat a szemhéjon, viszont lehetne pigmentáltabb is. 



A rúzs árnyalata nem egészen olyan, amilyenre vártam - a fantázianeve To get lucky - és amilyennek a képeken tűnt, de ennek ellenére kellemes színe van, bár lehetne tartósabb is. Viszont ennyi pénzért igazán nem panaszkodhatok, még így is tovább bírta felkenve, mint vártam. 



Ez a smink készült velük, tussal, ami az Etude House Oh M'Eye Line-ja és a Catrice All Matt Plus alapozójával kiegészítve. 






Mi a véleményetek a Make Up Revolution termékeiről? Szeretitek a márkát?

You May Also Like

0 megjegyzés