La Roche-Posay Felfedező csomag

by - kedd, július 19, 2016

Ennek a bejegyzésnek egyetlen célja van: fel szerettem volna hívni a figyelmeteket arra, hogy irány a legközelebbi patika, és a pultra csapva követeljétek a legújabb La Roche-Posay és Vichy mintacsomagokat, mert potom összegért próbálhatjuk most ki mindkét márka válogatott termékeit! Mint látjátok, én a La Roche-Posay Felfedező csomag mellett döntöttem. 




A csomag mindössze ezer magyar forintért (nem írtam el, tényleg annyi!) tartalmaz ötféle termékmintát, ami utazáshoz vagy csupán egy teszteléshez, kipróbáláshoz is tökéletesen elég. Én személy szerint mindennek nagyon örültem, mert több termékhez volt már szerencsém, és nagyon szerettem őket. Elsőként tartalmaz a csomag egy termálvíz spray-t, ami kitűnő frissítő lehet a forró nyári napokon, nincs benne tartósítószer- ahogyan egyik termékben sem, így ezt a többinél már le sem írom - és a leégésre is gyógyír lehet. A képen láthatjátok minden termék kiszerelését, így azt is, hogy ez is 50 ml-es mintaként került a csomagba, illetve a márka micellás vize is, ami kifejezetten érzékeny bőrre javasolt. Sorban a következő a Hydreane Legere, ami egy termálvíz alapú arckrém, ebben a legmagasabb a termálvíz koncentráció, szintén érzékeny bőrre javasolják és kitűnő sminkalapként írják le. Ezt követi az Anthelios XL, ami egy kifejezetten arcra készült, több, mint ötven faktoros fényvédő krém. Végül pedig egy irtó picike minta maradt csak, mégpedig a Toleriane Teint alapozó fluid, ebből négy szín érhető el, szerintem a csomagban a legvilágosabb kapott helyet. Ja és pluszban egy kis kedvesség gyanánt rejtett még egy könyvjelzőt is a doboz, amit én, a könyvmoly, szintén nagyon értékeltem. 



Szóval nagyon tudom ajánlani, hogy keressétek a patikákban ezt is, és ahogy már említettem a Vichy csomagjait is. Az 1500 Ft-ba kerül, de azt hiszem négyféle, különböző csomagot készítettek, az eltérő bőrtípusoknak, szükségleteknek megfelelően. Én, bevallom, erre voltam inkább kíváncsi, de nem kizárt, hogy visszamegyek még egy Vichy-ért is, attól függ, meddig bírja az önuralmam.
A Vichy és  a La Roche-Posay weboldalain meg tudjátok nézni, hogy mely, hozzátok közel eső patikákban tudjátok ezeket beszerezni, szóval hajrá, csomagvadászatra fel!

You May Also Like

0 megjegyzés