SZERZEMÉNYEK - 2017 tavasz

by - csütörtök, május 11, 2017

Az elmúlt hónapokban nem volt szerzeményes bejegyzés (naná, hogy nem, én sem igazán voltam), mivel azt az egy-két dolgot, amit mostanság vettem, nem igazán éreztem érdekesnek bemutatni. Most viszont megpróbáltam összeszedni mindent, amit az elmúlt kb. fél évben beszereztem, és így egyben már kitesznek egy komplett bejegyzést. 
Először is, még azt hiszem február környékén vettem meg a legújabb Make Up Revolution palettámat, a Flawless-t, ami nélkül úgy döntöttem, hogy képtelenség élni, és lám, kiderült, hogy igazam volt. Ez a paletta ugyanis meglehetősen hű a nevéhez, bár teljes mértékig hibátlannak azért nem mondanám. Gyönyörű, pigmentált színei vannak, de egyik-másikkal az a helyzet, hogy teljesen másként mutat felkenve, mint ránézésre. Természetesen ez még nem a világvége, de azért értékeltem volna, ha az a gyönyörű méregzöld a szemhéjamon sem változik szürkésfeketévé...




Ahogy látjátok azért persze nincs okom panaszra, mert egy nagyon jól kihasználható és csodás színeket tartalmazó darab, olyan minőségben, amit a MUR-tól már megszokhattunk. De azon a héten nem csak a Flawless jött velem haza a drogériából, muszáj volt lecsapnom ugyanis a Lovely Gold Highlighter-ére, mert annyian dicsérték, hogy nem hagyott nyugodni, vajon mire fel a nagy hype. Jelentem, teljesen jogos a dicséret, ár-érték arányban a legjobb választás. Emellett beszereztem egy új műszempilla ragasztót is, mert az előzőnek lába kélt. Azt hinnétek viccelek, pedig tényleg fogalmam sincs hová tettem el, átdúrtam már mindent és egyszerűen nem találom. Ezt a márkát még nem használtam, de jó kis cucc, valószínűleg ezt fogom újravenni legközelebb is.



Most pedig következzenek az ázsiai zsákmányok, ugyanis valahogy időről időre visszatérek a koreai kozmetikumokhoz. Gyanítom egyrészt azért, mert eddig csak jó tapasztalatom volt velük, még sosem lőttem bakot egy termékkel sem, tényleg zseniálisak. Másrészt pedig a legjobb barátnőm olyannyira korea-mániás, hogy lassan semmilyen más dekorkozmetikum nincs a készletében, csakis ezek a termékek, így esélyem sincs elfeledkezni róluk, ugyanis folyamatosan megosztja velem a tapasztalatait. Az ő hatására rendeltem meg egyébként a már korábban is többször emlegetett csodás folyékony szemhéjtust, az Etude House Oh m'Eye Line-t, amit mindenkinek ajánlok, aki képtelen normális tusra bukkanni a drogériák polcain és hajlandó picit várni rá. De szintén Tici miatt került megrendelésre az Etude House alapozója, a Double Lasting Foundation is, ami állagra nagyon hasonló a Catrice sokak által (és általam is!!) imádott HD Liquid Coverage-éhez. A második legvilágosabb színt rendeltem (Vanilla), és frankón azt hittem elsőre, hogy rossz döntés volt, mert túl sötét lesz. Aztán felkentem és olyan gyönyörűen olvadt össze az arcszínemmel, hogy csak lestem. Nézzetek azért rendelés előtt swatchokat, azok sokat fognak segíteni a döntésben.
Egyébként mindkét termék a jolse.com-ról van, ezt az oldalt főként azoknak ajánlom, akik nincsenek képben az eBay-es eladókkal és biztosan nem akarnak hamisítványt vásárolni. Nagyon gyorsan megérkeznek a termékek, a másik pozitívum ami még mellettük szól pedig a képen látható többféle minta, amiket velük küldenek.





Maradunk még egy kicsit Ázsiában, de ez már inkább a kínai vonal lesz (ha-ha). Történt ugyanis, hogy ütött az agyam, miszerint van vagy 30-35 ecsetem, de nincsen elég szemre való ecset közöttük, ezért villámsebesen elkezdtem bújni az oldalakat, hogy honnan és miket lenne érdemes beszerezni. Természetesen lehetőleg rögtön és azonnal. Rengeteg oldalt átnéztem, de éppen ekkor nem voltam épp anyagi helyzetem csúcsán, és egyébként is, egynémelyik márka ecsetjei egyszerűen irreálisan drágák... Konkrétan nem tudom elképzelni, hogy mi a fene kerül rajtuk annyiba, csak arra tudok gondolni, hogy biztosan rendszeresen kimossák saját magukat és persze sosem mennek tönkre. Nekem nincsenek ilyen igényeim, ezért beadtam a derekam, és az árakat látva felnéztem AliExpress-re, hogy ott is felmérjem a terepet. És lám, ráakadtam erre a kollekcióra. Nagyon féltem tőle, hogy milyen lesz, agyaltam is rajta két napot, hogy kell-e ez nekem. De azután a visszajelzések és az, hogy nem eget-verő összeget kellett értük kiadni, meggyőztek.  Végül is, mi bajunk lehet? Nem? De.



Végül kiderült, hogy jól döntöttem. Nem mondom, hogy életem ecsetkészlete, de remekül használhatóak, szépen lehet velük dolgozni és minden méret és forma megtalálható a szettben, amit szerettem volna. Átmeneti megoldásként tökéletes lehet, szóval jó szívvel merem ajánlani. De itt még nem álltam meg, ugyanis Adélnál [Zomilla's Beauty and Style] találkoztam egy csodaszép Kylie dupe szemhéjpúder palettával, ami addig piszkálta a fantáziámat, hogy őt is muszáj volt bepakolnom a kosárba. És nem bántam meg! Csodás színei vannak ennek a darabnak, és nagyon jó a minősége is ahhoz képest, hogy honnan érkezett. Tudom, tudom, nem szerencsés kínai replikákat rendelni, ezelőtt én sem mertem semmit bevállalni, de itt most győzött a kíváncsiságom. Nem fog szokásommá válni, annál jobban féltem a bőrömet, de ezt most muszáj volt, na.





Nemrég volt még egy drogériás köröm, akkor ugrott be a kosárba a Nivea Men After Shave-je, ugyanis erről is már annyit hallottam, hogy jobb primert el sem lehet tőle képzelni, hogy muszáj volt lecsapnom rá. Azt kell mondjam tényleg nagyon tud, isteni az illata, és még Gyuri is rögtön rávetette magát ahogy hazahoztam... (Egyébként természetesen nem használ after shave-et, de ez nyilván nagyon kellene neki. Tipikus.) Újravettem mellette a Fa kókuszvizes tusfürdőjét, ami tavaly is nagy kedvenc volt nálunk, szóval természetesen idén is felkerült a polcra. A régi eos-om pedig elfogyott, ezért most az epresre esett a választásom (ezelőtt a mentásat használtam), és i-m-á-d-o-m. Annyira jó az illata, hogy nehezemre esik nem megenni minden alkalommal, amikor előkerül.



És igen. Jól látjátok. VÉGRE TALÁLTAM HD LIQUID COVERAGE ALAPOZÓT!!
Elnézést a kiabálásért, de el sem tudjátok képzelni mióta vadásztam erre a termékre. Komolyan mondom a szegedi drogériák kínálata egyszerűen siralmas. Nem elég, hogy jóval később érkeznek meg ide az új kollekciók, mint az ország többi részére, de állandóan készlethiány van, soha semmit nem találok meg, amit keresek, mert üresen árválkodnak a polcok, és itt nem egyetlen üzletről beszélek, hanem legalább ötről, dm és Rossmann vegyesen. Talán mások, akik be tudnak vásárolni mindenből, amiből szeretnének, jobban fel vannak készülve és képben vannak azzal kapcsolatban, hogy mikor jön új áru, ennek megfelelően már nyitás előtt döngetik a kapukat, vagy én nem tudom hogy csinálják, de én a jelek szerint nem rendelkezem efféle információkkal. Ezt az alapozót is a Rossmann webshopból sikerült csak beszereznem nagy keservesen, de így is nagyon boldog voltam tőle.
Akik még kételkedtek a Catrice-ben és ennek a csodának a létjogosultságában, ne tegyétek. Tényleg fantasztikus kis darab, és bár nagy versenyben voltak a koreai alapozóval, azt kell mondjam, mégis leverte. Annyira könnyű a formulája és olyan szépen lehet felvinni és eldolgozni, hogy szinte rögtön a kedvencemmé vált. The hype is real people. (Ja, és nekem nem oxidálódik szinte egyáltalán, reagálván ezzel arra, hogy többen írták, hogy rajtuk besárgult. Én semmi ilyesmit nem vettem észre.)


Végül, de nem utolsó sorban (hű, ez gigaposzt lett, így visszatekintve), hajápolás. Mióta sikerült az én kis vékony szálú, nagyon törékeny hajamból is ombrét csinálni a Joico csodálatos termékei segítségével, anélkül, hogy letört vagy sérült volna, a nevüket is imába foglalom és a biztonság kedvéért megrendeltem a fodrászom segítségével a hajápoló csomagjukat is, hogy egy kis plusz táplálást is kapjon a frizurám. Egy sampon és egy kondicionáló volt a csomagban, eddig nagyon jók a tapasztalataim velük, mindkettőből nagyon kevés is elég és nem nehezíti el egyáltalán a hajamat, nincs az a zsíros érzet, miután kimostam belőle. Emellett olyan finom puha lesz utána, hogy még én sem hittem el. Mindenkinek nagyon ajánlom a Joico csomagjait, akik küzdenek a frizurájukkal, legalább ötféle verzióból választhattok (de szerintem még többől is), mindenre kínálnak megoldást. 



Mindenki egy hős, aki átrágta magát ezen az információhalmon, bocsánat, hogy ilyen hosszúra nyúlt, nem igazán realizáltam, hogy ennyi új terméket sikerült felhalmozni mostanában. Legközelebb ígérem nem gyűjtögetek ilyen sokáig, mert begépelni sem volt piskóta...

Melyik terméket próbáltátok ezek közül? Bevált? 

You May Also Like

0 megjegyzés