Áprilisi és májusi szerzemények

by - csütörtök, június 09, 2016

Mindenekelőtt a figyelmetekbe ajánlom a csodás új fejlécet, amit Virágtól sikerült megnyernem a Floral Theory-n zajló villámjáték során. Én imádom és nagyon örültem neki, remélem nektek is tetszik! :) 
Természetesen ez a június sem egészen úgy alakult eddig, ahogy terveztem, ugyanis megint nem volt időm úgy posztolni, ahogy kitaláltam. Olyan szép táblázatokat tudok egyébként gyártani, tele vagyok jegyzetekkel és post it-ekkel, és mindez még mindig nem tűnik elégnek, mert valahogy egyik napom sem úgy sikerül, ahogy kellene neki. Szóval ezért csúszott ilyen sokáig ez a poszt is, és ha még tudnátok mennyi... nem is írom inkább le, elég, hogy saját magam előtt szégyellem magam. De most végre itt vagyok, úgyhogy vágjunk is bele. 

Áprilisban óriási rúzskeresésben voltam, ugyanis sehol sem találtam már azokat a szép nude árnyalatokat, amiket kinéztem más bloggereknél, és így egyre inkább elvesztettem a reményt, hogy nekem is meglesz végre az a bizonyos gyönyörű "piszkos nude" árnyalat, ami Kylie Jenner örök védjegye marad most már, ameddig világ a világ. És azután mégis megtaláltam.


Szóval biza ő az, a Max Factor Lipfinity-je lett a befutó, mégpedig a 160-as Iced árnyalat. Most nem azért, de szerintetek is eszméletlen gyönyörű? Lipfinity lévén természetesen iszonyú tartós, szóval arra sem lehet panaszom, hogy állandóan kenegethetem, mert két korty víz után már sehol sincs, szóval borsos ár ide vagy oda, ezért a színért és tartósságért abszolút megérte. 



A drogéria után természetesen a H&M mellett sem tudtam csak úgy elmenni, szóval most ismét pár csodás bizsuval vagyok gazdagabb. Mint látjátok a háromszög az egyik kedvenc alakzatom, szóval képtelen voltam otthagyni ezeket az egyszerű, de szépséges ékszereket.



Májusban sikerült eljutnom a csabai Pepco-ba is (a szegedit természetesen a város másik végére sikerült elhelyezni, ami sokszor átok és máskor pedig áldás), szóval onnan sem sikerült üres kézzel hazajönni. Nagyon régóta kerestem már az ebédlőasztalunkra egy csinos, de nem csicsás, nem üveg tálat, amiben a gyümiket lehet tárolni. Itt pedig végre ezt is megtaláltam. A táska és a pénztárca pedig azt hiszem a bónusz volt mellé. 



Majd végre megérkezett a régóta várt koreai csoda is, a My Scheming Blackhead Removal Acitvated Carbon Mask szettje, amitől legalább olyan lélegzetelállító eredményeket vártam, mint amilyeneket egy-egy Youtube videón lehet látni (ha nem láttátok, nézzetek utána, érdemes). Ezt viszont majd egy tesztbejegyzésben szeretném részletezni inkább.


Végül pedig újravásárlásra került a kedvenc Catrice szemöldökceruzám is, mivel már csak egy kis csonkocska maradt az előzőből. A dm hajvitaminja bizony létszükséglet volt, ugyanis nagyon töredezik mostanában a hajam, és már borzasztóan zavar. Sokan ajánlották ezt az egyáltalán nem drága (800 Ft egy csomag, amiben 60 szem van) kis kiegészítőt, és nem tudom eldönteni, hogy csak úgy akarom látni, vagy tényleg növekedésnek indult a hajam, az alatt a két hét alatt, mióta szedem. Mindenesetre úgy tűnik, és ez nekem már elég, ennyit bőven megért. 
A Catrice All Matt Plus a Krémmánián olvasott véleményeknek köszönhetően jött haza velem, és elmondhatom róla, hogy hosszú évek óta az első alapozó, amit megvettem. Én idáig szinte csak BB krémeket használtam, de a fedéssel nem mindig voltam maradéktalanul elégedett. Viszont annyira sokan írták, hogy ez egy csoda, nem teszi maszkszerűvé az arcot ugyanakkor szépen elfed mindent, hogy muszáj volt kipróbálnom, és jelentem, tényleg egy csoda, basszus! Imádom, imádom, imádom, mióta megvettem nagy a kísértés, hogy minden nap ezt használjam, pedig még 3 különböző BB krémet kellene elhasználnom előtte/mellette. Szóval bátran ajánlom mindenkinek!
Az Original Source mangós tusfürdőjének pedig akkor sem tudtam volna ellenállni, ha akarok, ráadásul nem is akartam. Az Original Source az első doboz óta nagy kedvenc nálunk, ezt a mangósat konkrétan nem is én próbáltam ki először, mivel életem párja rögtön lecsapott rá, amint bekerült a fürdőszobába. Szóval kollektív imádat van nálunk, ez kétségtelen,



Szóval ezt a termést sikerült begyűjteni két hónap alatt.

Ti miket vásároltatok? Van ezek közül bármi, amit használtok és bevált? Ha igen, mi az? :) 

You May Also Like

0 megjegyzés