MÁJUSI KEDVENCEK

by - szerda, június 01, 2016

Ránk virradt június első napja, úgyhogy összeszedtem gyorsan, hogy mik voltak azok a termékek/dolgok májusban, amiket különösen szerettem és gyakran nyúltam utánuk.


Május legnagyobb kedvence kétségtelenül a Sleek Storm palettája volt, ami bár nem új darab, hosszú idő után most mégis újra felfedeztem magamnak. A színeket nagyon eltalálták, a felső sorban vannak finomabb, barackosabb, illetve barnás színek is, de alul végig a vihar árnyalatai sorakoznak, szóval a paletta abszolút hű a nevéhez. Gyönyörű színek, és telis-tele vannak pigmentekkel, nagyon keveset kell felvenni belőle az ecsettel, mégis tökéletesen fed. Imádom.


Nagyon szerettem a Fa kókuszos tusfürdőjét is, ami kókuszvízzel készült. Nagyon kellemes, nem túl fojtogató kókuszos illata van, én pedig imádom a kókuszt, szóval amint megláttam, tudtam, hogy haza fog velem jönni. Nem csalódtam benne, gyorsan elfogyott. (Még egyszer érdemes lett volna leírni, hogy kókusz, nem? Hopp, meg is történt.)


Az Original Source tusfürdőket Citromhab Évi által ismertem meg, ő ugyanis agyba-főbe dicséri őket szinte minden videójában. Ezért örültem különösen, amikor megláttam a Rossmann polcain - és azóta már a dm-ben is - ezeket a csodákat. Amint beleszagoltam ebbe a málnás-vaníliás darabba, tudtam, hogy ő haza fog jönni velem. Úristen, azóta is minden alkalommal, amikor kinyitom, bele akarok harapni, egyszerűen olyan illata van, mint valami nagggyon guszta joghurtos sütinek. Kész kínzás minden fürdés, és mégis imádom. 

A slip on tulajdonképpen semmi extra, elsőre a sarkamnak sem volt túl szimpatikus, mégis nagyon örülök, hogy megtaláltam, mert pont ilyet szerettem volna már egy ideje, és még csak az eBay-re sem kellett érte felmennem, ugyanis a kínaiban ezer és egy féle verzióban megtalálható. Szóval egy ideje ő a kedvenc lábbelim, és gyanús, hogy efféle cipőkből még bővülni fog a repertoár. 

A Missha Magic Cushion-je is jó szolgálatot tett az elmúlt két hónapban. Nagyon szerettem eleinte, mostanra kicsit bizonytalan vagyok vele kapcsolatban, ugyanis mintha még az én ultrafehér bőrömre is túlságosan világos lenne a legvilágosabb árnyalat, és kicsit talán sápaszt. Pedig egyébként szépen fed és mint újdonság, nagyon bejött, sokat használtam májusban is, általában érte nyúltam reggelenként készülődéskor. 

Végül pedig a Pyruvat One, igen, a Lifetilt-től. Gondolom sokan ismeritek Tomit és a munkásságát, nem nagyon kell bemutatni, az elragadó stílusával ugyanis általában mindenkiben nyomot hagy. A Fenékformáló csoport sikerei a Facebook-on engem is meggyőztek, ezért mivel én is diétában vagyok, berendeltem egy One-t, hogy próba szerencse, megnézem mit tud, ha már annyian dicsérik. És tényleg tud, baszki! A narancstenger a lábaimon láthatóan szorul vissza, és nagyon szépen feszesedik a bőröm is. Bár nyilván ez nem így lenne a megfelelő kaja és mozgás nélkül, viszont tényleg rásegít ez a kis pirula (egyébként egy zsírégetőről van szó). Szóval melegen ajánlom, hogy ha szökőévben egyszer elérhető lesz - mivel a csajok veszik, mint a cukrot - próbáljátok ki a diétában, hatásos kis kiegészítő.

Ti miket szerettetek legjobban májusban?

You May Also Like

0 megjegyzés