Júliusi kedvencek

by - szombat, augusztus 13, 2016

Júliusban valahogy nem sikerült sok kedvencet avatni, meg igazság szerint egyszerűen elrepült a hónap, legalábbis nekem. Mire felocsúdtam már vége is lett, aztán meg el kellett gondolkoznom rajta, hogy mik is voltak azok a dolgok, amiket nagyon szerettem a legforróbb nyári hónapban. De végül, nagy nehezen csak sikerült őket összeszednem, lássuk!


Ahogy látjátok összesen négy terméket szerettem most nagyon, közülük az egyik ráadásul több éves múltra tekint vissza, ez pedig nem más, mint az Essence Sun Club bronzosító púdere, amit még évekkel ezelőtt vettem meg (épp azért, hogy ne legyek már mindig olyan sápadt), azután valamiért bekerült a fiók mélyére, és egész mostanáig ott lapult. Most viszont elővettem és újra szerelembe estünk - illetve róla nem tudok nyilatkozni, de én egész biztosan. 
júliusi szerzeményes bejegyzésben már említettem a Zara csodás illatú parfümjét, a Peach & Blooming Rose-t. Olyannyira bejött nekem ez az illat, hogy gyakorlatilag semmi mást nem is fújtam magamra egész júliusban, csak őt, és még mindig töretlen a szerelmünk. 


Azután itt van még nagy kedvencként a Moyra egyik csodás neon rózsaszín lakkja, a 64-es számú. Mivel a kezeimen a körmeimen évek óta zselé van, azokat értelemszerűen nem festem, de a lábkörmeim így nyáron mindig sikítanak a színek után, szóval ilyenkor előveszem az óriási körömlakkgyűjteményem és igyekszem kicsit használni a méltatlanul elhanyagolt szépségeket. A Moyra sem új darab már, de még mindig hibátlan, két hete díszeleg a körmeimen és alig kopott meg egy picit. 
A negyedik szerelem pedig egy kicsit kilóg a sorból, ugyanis semmi köze a szépségápoláshoz, illetve maximum a lakás szépségéhez járul hozzá, de ahhoz viszont nagyon. Még Otthonka tisztítószeres videójában láttam ezt a spriccelős fertőtlenítőt, és másnap már szaladtam is a dm-be beszerezni. Jelentem, innentől kezdve csak onnan vagyok hajlandó tisztítószert venni, ez ugyanis tényleg annyira jó cucc, ahogy Dorka leírta. Az illata is isteni, de amit a felületekkel csinál, az viszi a prímet. Lehet, hogy kicsit furcsa, hogy ennyire tudok rajongani egy fertőtlenítőért, de higgyétek el, ha az ember kipróbált már pár botrányos szagú és semmit érő terméket, megtanulja értékelni az igazit.


Végül, de nem utolsó sorban a július óriási kedvence (igazából július végén fedeztem fel), az Attack on Titan. Én egyébként szeretem az animéket, régen elég sokat néztem is, de mostanában a sorozatok és az összes többi teendőm mellett már esélytelen, hogy egy-egy jobb darab néha beleférjen az életembe. A barátnőm ajánlására viszont ezt muszáj volt elkezdenem, ugyanis annyira megragadott a trailere, hogy tudtam, ha valami, hát ez az anime nekem való. Nem csalódtam. Úristen, súlyos függőséget okoz, nem érdekel, hogy mennyire van széthájpolva, egyesek szerint alaptalanul, ez akkor is zseniális! Egy szereplő sem a végletekig idegesítő - engem ugyanis minden animében van legalább egy karakter, aki a halálba tud idegesíteni - és bár bizonyára hülyén hangzik, de annyira reális - nyilván ahhoz a világhoz képest, amiben játszódik, na meg hogy amúgy egy mese - és olyan jó látni néha ilyet is. Kicsit néha unalmas, ha a főhős minden nehézséget egy csettintésre megold és ha egyértelmű, hogy a jó mindig győz. Itt kicsit árnyaltabbak a dolgok, és épp ettől olyan magával ragadó és izgalmas ez az anime. Nagyon ajánlom, tulajdonképpen bárkinek, nézzétek meg kezdetnek a trailert, hátha ti is beleszerettek!




Nálatok mik voltak július legnagyobb kedvencei?

You May Also Like

0 megjegyzés