Schwarzkopf: Essence Ultime Caviar+ Hair Renew

by - péntek, november 25, 2016

Igen, még élek. Bár néha csak alig, de nem is ez a lényeg most, hanem az, hogy ismét itt vagyok, és meghoztam a legújabb tesztbejegyzést, mégpedig a Schwarzkopf Essence Ultime termékcsaládjának legújabb tagjáról, a Caviar+ Hair Renew-ról. Ehhez a kis csomaghoz a trnd segítségével sikerült hozzájutnom, amit ezúton is nagyon köszönök nekik! Ha szeretnétek ti is tesztelővé válni, nincs más dolgotok, mint felregisztrálni a trnd-re, ott pedig elolvasni a tesztelés feltételeit és jelentkezni az új projektekre, amikor azok elérhetővé válnak.

Összességében vegyes érzelmeim vannak ezzel a termékcsaláddal kapcsolatban, és ennek egyetlen - illetve valójában két -  oka van. A balzsam és a hajpakolás. Sajnos nálam egyik sem teljesített úgy, ahogy vártam, és emiatt picit csalódott vagyok. Na de, haladjunk szépen, sorjában. Amikor megérkezett a csomag, az első dolog ami feltűnt (mivel a sampon kupakja nem volt jól lecsukva, emiatt kifolydogált egy pici a dobozba) az a fantasztikus illat volt, ami a flakonokból áradt. Tény és való, hogy sosem találkoztam még ennyire jó illatú samponnal, pedig már rengeteg félét kipróbáltam. Itt már éreztem, hogy jó lesz ez. Nem is csalódtam, az első hajmosás maga volt az álom, úgy illatoztam utána, mint egy parfümgyár, és egyfolytában a hajamat szagolgattam. Ekkor még nem használtam sem a balzsamot, sem pedig a pakolást.


A második vagy harmadik hajmosásnál kerültek csak elő, és még ott sem vettem észre semmi furát, először. Viszont utána már nagyon gyanús volt, amikor minden egyes hajmosás után úgy néztem ki, mint akinek a fejére öntöttek egy vödör zsírt, hogy nem a jól bevált kócoldó spray-m lesz a ludas, hanem bizony a balzsam és/vagy a pakolás. Ezt követően már odafigyeltem, és kikísérleteztem, hogy sajnos tényleg erről van szó. Pedig én aztán folyattam a vizet a hajamra, mint egy őrült, hátha az a gond, hogy nem mostam ki belőle jól, de beláttam, hogy nem ez a probléma. Kiderült aztán az is, hogy a pakolást még így is egy fokkal jobban tolerálta a hajam, attól nem állt össze vészesen, és nem is néztem ki másnapra úgy, mint aki egy hete nem mosott hajat. Viszont a balzsam számomra a nagyon nem kategória lett, mert vakarhattam, önthettem a vizet a hajamra, ez a csoda akkor is csimbókokba ragasztotta össze rögtön.


A helyzet azóta is változatlan, egyszerűen képtelen vagyok olyan alaposan kimosni a hajamból, hogy utána ne álljon össze tőle. Szóval emiatt szomorú vagyok, de a sampont magában bármikor újra venném, gondolkodás nélkül, ugyanis amikor csak azt használom, nem tapasztalok semmi ilyesmit, gyönyörű, fényes, selymes és illatos lesz tőle a hajam. Sajnálom, hogy ennyire nem az én kis kókadt tincseimre lett tervezve a balzsam, de mindenesetre tapasztalatnak jó volt, és ismétlem, a sampont ez úton is bárkinek bátran, és őszintén tudom ajánlani.

Ti próbáltátok már a termékcsaládot? Hogy tetszett? 

You May Also Like

0 megjegyzés